ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل چهار اینچی Pixi First آلکاتل رونمایی شد

آلکاتل با عرضه سری جدید موبایل های وان تاچ خود تمام تلاشش را به کار گرفته تا اقتصادی ترین محصولات بازار را به سبد کالای خود بیافزاید و کاربرانی با حداقل بودجه را نیز با خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

آلکاتل با عرضه سری جدید موبایل های وان تاچ خود تمام تلاشش را به کار گرفته تا اقتصادی ترین محصولات بازار را به سبد کالای خود بیافزاید و کاربرانی با حداقل بودجه را نیز با خود همراه نماید.

اقتصادی ترین محصول معرفی شده از سوی این شرکت Pixi First نام گرفته؛ این موبایل که شکلی شبیه به قالب صابون دارد مجهز به یک نمایشگر 4 اینچی است و قطری برابر با 9.7 میلیمتر دارد و به همین خاطر شرکت سازنده آن را یکی از «باریک ترین تلفن های هوشمند 4 اینچی موجود در بازار» خوانده. البته این گفته چندان هم دور از ذهن نیست چراکه هم اکنون دستگاه های اندرویدی زیادی با این ابعاد در بازار موجود نیست.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Pixi First مجهز به یک چیپست 1.2 گیگاهرتزی چهارهسته ای اسنپدراگون 7731 است، نیم گیگابایت رم و همچنین چهار گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است.

دوربین اصلی این موبایل 5 مگاپیکسلی است که خوشبختانه قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p را دارد. برای برقراری تماس های تصویری و همچنین گرفتن سلفی هم یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای این موبایل در نظر گرفته شده. رزلوشن نمایشگر پیکسی فرست 480 در 800 پیکسل اعلام گردیده که متاسفانه چندان هم راضی کننده نیست اما با در نظر داشتن ابعاد آن منطقی به نظر می آید.

خبر خوب این است که Pixi First از استاندارد ارتباطی 3G نیز پشتیبانی می کند و باتری 1450 میلی آمپر ساعتی اش می تواند تا 300 ساعت در وضعیت استندبای و 7 ساعت مکالمه شارژ مورد نیاز دستگاه را تامین کند.

این موبایل در قالب چهار رنگ مختلف شامل ذغالی، نقره ای، طلایی و مسی طراحی گردیده و به زودی وارد بازار می شود. هرچند که قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن هنوز هم از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اشکان
    اشکان | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    من عاشق رنج 4 تا 4.5 ام. متاسفانه گوشی های خوب نمیسازن تو این رنج. الان این بد نیست، حداقل قابل قبوله مشخصاتش.

  • علی
    علی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    رام 512 دیگه خیلی کمه باید کم کم 1 میزاشت 2 تا اپلیکیشن مسنجر نصب کنی گوشی سوت میکشه رامش.

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    اسمش زیباست.

مطالب پیشنهادی