ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه که گفته می شود به پنل پشتی تلفن هوشمند Mi Edge مربوط است

شیائومی از جمله شرکت های تولید کننده تلفن همراه است که رشد سریعی را تجربه می کند. این کمپانی چینی در سال جاری میلادی مجموعه بزرگی از محصولات تازه اش را به بازار عرضه کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

شیائومی از جمله شرکت های تولید کننده تلفن همراه است که رشد سریعی را تجربه می کند. این کمپانی چینی در سال جاری میلادی مجموعه بزرگی از محصولات تازه اش را به بازار عرضه کرد و در حالی که خود را برای رونمایی از موبایل Mi 4C آماده می کند تصویری از محصول معرفی نشده دیگر آن به دست آمده است.

شاید تلفن هوشمند شیائومی آرک یا اج را به یاد داشته باشید. شایعه تولید این دستگاه نخستین بار در دسامبر سال گذشته منتشر شد و خصوصیات و مشخصات آن هم ماه گذشته فاش گردید.

حالا اما عکس تازه ای از سرزمین اژدهای سرخ به دست آمده که ظاهرا به این دستگاه تعلق دارد و محصولی با پنل پشتی خمیده و همچنین فریم پیرامونی فلزی را به تصویر می کشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه ظاهرا مجهز به یک پورت یو اس بی تایپ سی در قسمت زیرین بدنه اش است که درست در کنار اسپیکرهای آن جای گرفته.

هم دوربین و هم فلاش ال ای دی این موبایل در گوشه بالایی پنل پشتی در سمت چپ آن تعبیه شده اند و لوگوی شیائومی نیز در قسمت پشت بدنه دستگاه خودنمایی می کند.

بعد از آنکه طراحی کلی بدنه این موبایل را بررسی کردیم، نوبت به آن رسیده که نگاهی به امکانت گزارش شده برای این موبایل بیاندازیم. براساس شایعه ای که اخیرا منتشر گردید، شیائومی Mi Edge مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی QHD (با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل) است که توسط شارپ تولید شده.

3 الی 4 گیگابایت رم و همچنین چیپست 64 بیتی شش هسته ای اسنپدراگون 808 نیز امکانات این تلفن هوشمند در حوزه پردازشی را تشکیل می دهند.

یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و انتظار می رود که از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی کند. نسخه آبنبات چوبی اندروید از قبل روی این موبایل مرموز بارگذاری گردیده که با رابط کاربری MIUI 7 مزین شده است.

در پایان باید این را هم اضافه کنیم که شیائومی در نظر دارد پرچمدار تازه خود به نام Mi 5 Plus را تا پیش از سال جاری میلادی وارد بازار نماید .

Xiaomi-Mi-Edge-leak_11 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Bad teacher
    Bad teacher | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    دلت به حال من نسوزه به فکر خودت باش میگی من ایفونو بهت هدیه بدم انقد عقده ای بازی درنیاری حرفام بد جور سوزندتت هه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی