ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Resize Me؛ اپلیکیشنی برای تغییر سریع و آسان ابعاد تصاویر

احتمالا برایتان پیش آمده که قبل از ارسال یک سری تصویر از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی، به دلیل حجم بالای عکس ها و همچنین اینترنت ضعیف در بارگذاری آنها به مشکل برخورده اید. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

احتمالا برایتان پیش آمده که قبل از ارسال یک سری تصویر از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی، به دلیل حجم بالای عکس ها و همچنین اینترنت ضعیف در بارگذاری آنها به مشکل برخورده اید.

اپلیکیشن Resize Me می تواند با تنظیم ابعاد و کیفیت تصاویر آنها را به حجم مناسب تری برساند تا دیگر در آپلودشان مشکلی نداشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مهم ترین قابلیت Resize Me، تعیین دقیق ابعاد تصویر است. به عنوان مثال، اگر برای ثبت حساب کاربری در یک تالار گفتگو یا ثبت نام برای شرکت در یک آزمون به عکسی با سایز و حجم مشخص احتیاج داشته باشید، با این اپ در کسری از ثانیه به آن دسترسی خواهید یافت.

Resize Me 2

هر چند امکان تعیین دقیق ابعاد عکس به واحد پیکسل از طریق گزینه Custom Size برایتان فراهم شده، می توانید از رزولوشن های از پیش تعیین شده اپ (مثل QCIF، VGA، XGA و ...) هم برای این هدف استفاده کنید.

به غیر از تعیین ابعاد و کیفیت تصاویر (شامل گزینه های بهترین، بالا، متوسط و پایین)، ابزارهای دیگری برای برش و چرخاندن عکس ها هم در Resize Me گنجانده شده تا به اپلیکیشن دیگری برای این کار احتیاج نداشته باشید.

گزینه های کاربردی دیگری را هم در تنظیمات اپلیکیشن خواهید یافت؛ از جمله تعیین رنگ پس زمینه، میزان شفافیت تصویر، حفظ داده های EXIF و GPS در صورت ریسایز و استفاده از عکس به عنوان والپیپر.

Resize Me را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته باشید. البته اپلیکیشن یک نسخه پولی هم دارد که با خرید آن، از قابلیت هایی مثل تنظیم ابعاد چندین عکس به طور همزمان و استفاده از واترمارک روی تمام آنها بهره مند خواهید شد.

!Resize Me

!Resize Me

سازنده: XnView قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    تو مایکت هم هست.چرا لینکشو نمیزارین؟بعضی از برنامه ها که تو کافه بازار نیست توی مایکت هست.مایکت بهتراز کافه بازاره

مطالب پیشنهادی