ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلرهای جدید اکس باکس وان جای خالی لایت بار کنترلر پلی استیشن 4 را پر می کنند

ریزر و مایکروسافت در حال تدارک دیدن کنترلرهای جدیدی برای کنسول اکس باکس وان هستند تا تنوع بیشتری برای مخاطبان این کنسول ایجاد کنند و تجربه ای حرفه ای تر ارائه دهند. شرکت دیگری با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

ریزر و مایکروسافت در حال تدارک دیدن کنترلرهای جدیدی برای کنسول اکس باکس وان هستند تا تنوع بیشتری برای مخاطبان این کنسول ایجاد کنند و تجربه ای حرفه ای تر ارائه دهند. شرکت دیگری با نام PowerA حالا به این صف پیوسته تا کنترلری متفاوت را به نمایش گذارد.

این کمپانی تولید کننده لوازم جانبی کنسولی، کنترلر را Fusion Pro نامگذاری کرده. چهار دکمه ی ABXY سر جای خود هستند و دیجیتال پد نیز درست همان ظاهر اصلی را دارد، یعنی همانند کنترلر الیت، قابلیت عوض کردن آن با دیجیتال پدهای نسل قبل وجود ندارد.

شما می توانید با برنامه ای که کنترلر را تحت فرمان دارد، عملکرد دکمه ها را تغییر دهید و هر آنطور که مایلید به انجام بازی بپردازید. طراحی کلی Fusion Pro تا حدودی با آنچه که مایکروسافت و ریزر ساخته اند متفاوت است اما یک نکته مثبت دارد و آن هم حلقه ها و نوارهای نوری است که دور آنالوگ ها و در قسمت بالایی کنترلر دیده می شود.

این نوارهای نوری می توانند به 225 رنگ مختلف تغییر حالت دهند و عملکردی نسبتا مشابه لایت بار DualShock 4.0 داشته باشند اما با این تفاوت که نیاز به شخصی سازی دارند. در حالی که وایلدکت ریزر و الیت مایکروسافت قیمتی 150 دلاری دارند، Fusion Pro به مبلغ 80 دلار فروخته خواهد شد. PowerA این کنترلر را به همراه سیم 3 متری در تاریخ 26 اکتبر به بازار خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arshia
    arshia | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    هرچی معرفی کنه جا پی اس ۴ رو‌نمیگیره

  • مهدیار
    مهدیار | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    به نظر شخصی من که دسته معمولیش خوشگل تره :/

  • shahryar
    shahryar | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    یگ گروه تلگرام تکنولوژی معذفی کنید لطفا

مطالب پیشنهادی