ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ ضخامتی اندک همچون آیپاد تاچ خواهد داشت [شایعه]

اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم به آیفون ۷ از راه رسیده اند.

آقای Ming-Chi Kuo، اکنون دیگر برای تحلیل های دقیق اش از محصولات اپل، برای خود اسم و رسمی به هم زده و همه او را به عنوان دقیق ترین تحلیلگر در خصوص محصولات شرکت مورد بحث از جمله آیفون می شناسند. وی در موسسه آماری «KGI Securities » مشغول به کار است و اکنون، جدیدترین پیش‌بینی های خود را در مورد آیفون ۷ ارائه داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Ming-Chi Kuo باور دارد که اپل قادر خواهد بود ضخامت آیفون بعدی که مشخصا از طراحی جدیدی برخوردار است را به مرحله ای تازه برساند. او می گوید که ضخامت آیفون ۷ تقریبا همسان با ضخامت یک آیپاد تاچ خواهد بود.

ipad-air-6-w600

Kuo تصور می کند که ضخامت نسل بعدی از تلفن همراه اپل به ۶.۵ میلیمتر خواهد رسید. در این میان باید اشاره کرد که آیپاد تاچ و آیپد ایر ۲، هر دو ضخامتی برابر با ۶.۱ میلیمتر دارند. البته نازک سازی بیشتر آیفون در نسل بعدی، موجب خواهد شد تا شاهد عدم بالا رفتن پیکسل ها در بحث رزولوشن تصویر باشیم.

اپل در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد که آیفون ۶ اس، از تکنولوژی فورس تاچ برخوردار است اما در صورتی که بخواهد صفحه نمایش آیفون ۷ را به رزولوشن 4K و همچنین تکنولوژی فورس تاچ مجهز کند، می توان گفت که اکنون قادر نیست آیفونی باریک تر را به تولید برساند. حال آنکه سال آینده اوضاع چه خواهد بود را کسی خبر ندارد.

به نظر نمی رسد که اپل تمایلی داشته باشد در آیفون ۷، از رزولوشن تصویر 4K استفاده کند و انتظار می رود در نسل بعدی، با یک افزایش نسبی رزولوشن مواجه شویم؛ این افزایش اندک اجازه خواهد داد تا با آیفونی که بین ۶.۱ الی ۶.۵ میلیمتر ضخامت داشته باشد، رو به رو گردیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    ایفون باریک بشه اندازه نخ اصلا!!!!! :|
    اما باتری هاش اینطوری باشه، اصلا فایده نداره! حداقل یه فکری به حال این موضوع بکنین !!!! نه تکنولوژی جدیدی به کار برده نه فکری به حالش کرده....دوستانی که ایفون ۶+ با ایپد ایر دارن متوجه منظور من میشن! ایپد ۴ دارم به اندازه ساعت هایی که شارژش کرد باید بذاری شارژ بشه! این ios 9 نسخه بتا ۲ ، پدر باطری رو در میاره!!!
    تاحالا چندین بار هم گزارش کردم این موضوع رو . منتظر نسخه های بعدی ios و iphone های جدید همچنان هستم!

  • علی
    علی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم اپل 6دارم ولی به نظرم سونی z5pخیلی بهتره. سونی بهترین گوشی جهان رو زده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی