ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعات و تصاویری تازه از تلفن هوشمند Vibe X3 لنوو

تلفن هوشمند Vibe X3 از لنوو محصولی است که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و اولین بار نیز در ماه فوریه شاهد به بیرون درز یافتن اخباری در مورد آن بودیم. دیوایس یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تلفن هوشمند Vibe X3 از لنوو محصولی است که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و اولین بار نیز در ماه فوریه شاهد به بیرون درز یافتن اخباری در مورد آن بودیم. دیوایس یاد شده به تازگی موفق گشته امتیازات لازم را از مرکز صدور مجوزهای مخابراتی در کشور چین دریافت نماید و البته به لطف همین مرکز حالا اطلاعات و تصاویر بیشتری از موبایل مورد بحث در اختیار رسانه ها قرار گرفته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که دستاورد جدید لنوو اندروید ۵.۱.۱ را اجرا می کند و به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز است. Vibe X3 قدرت خودش را از یک چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ گرفته و با ابعادی برابر با ۱۵۴ در ۷۶.۴ در ۹.۴، وزنش به ۱۷۵ گرم می رسد.

پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE، اسپیکرهای دوگانه در قسمت جلویی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز از دیگر مشخصه های اصلی و مهم این محصول به حساب می آیند.

در قسمت پشتی Vibe X3 هم یک سنسور اثر انگشت به همراه دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی (دارای فلش LED دوگانه) جای گرفته و بخش جلویی ماژول دوربینی ۸ مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

در زمان حاضر هنوز در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه ی اسمارت فون مورد اشاره در بالا حرفی به میان نیامده ولی به یقین به زودی انتشار اطلاعات تازه ای را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

Lenovo-Vibe-X3 (1)

Lenovo-Vibe-X3 (2)

Lenovo-Vibe-X3 (3)

Lenovo-Vibe-X3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Behtash
    Behtash | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    به نظرم شرکت ها شدیدا به بن بست برخوردند . به یه بن بست طراحی . طراحی گوشی ها به 4 5 مدل ختم میشه . همه یه شکل . آیفون گوشی میزنه (طراحی افتضاح نسبت به آیفون 5اس) بعد از این طراحی داغون سامسونگ میاد کپی میکنه . ال جی جی 3 میزنه . خودش میاد بدون هیچ خلاقیتی جی 4 میزنه از روش . تازه لنوو میاد این مدل رو به بدترین شکل کپی میزنه . دوستان اصلا از هیچ شرکتی دفاع نمیکنم . ولی خدایی یه نگاهی به گوشی ها بندازید واقعا و خدایی گوشی ای هست که از دیدنش لذت ببرید ؟ یادتونه قبلا همین سونی اکسپریا ایکس وان رو زد ؟ چقدر تو زمان خودش خوشگل بود . چقدر طراحی ها متنوع بودن . الان همه طراحی ها ختم میشند به دو تا دکمه کم و زیاد . یه صفحه نمایش جلو . یه دوربین پشت و بالا . کاش شرکت ها میومدند یه ابتکار تو طراحی به خرج میدادند . تنها ابتکاری که این چند وقت دیدم فقط تو گوشی اپو و ادج سامسونگ بود که اپو دوربین چرخان گذاشته بود و سامسونگ صفحه خمیده . الان اگه سیستم عامل رو از گوشی ها بگیرند به نظرم هیچ کودوم به عنوان اسباب بازی بچه هم جذاب نیستند . کاش به جای 20 30 تا هسته و رم های 4 5 گیگ میومدند رو بهینه سازی سیستم عامل و باتری و طراحی کار می کردند .

    • محمد
      محمد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

      خب چیکار کنن شرکت ها؟؟؟
      حتما ۲تا دکمه بزارن بزنیش گوشیت بشه پرنده؟؟؟
      عجب گیری کردیم با شماها

  • Sajjad
    Sajjad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا سایت مشکل داره....
    میخواستم ثبت نام کنم همش ارور کد امنیتی رو میده درست هم وارد میکنم ولی بازم ارور میده...
    سیستم فید سایت هم مشکل داره خبر های جدید گاهی بالا نمیاد...
    هر از گاهی هم که میزنه دیجیاتو رو ابر است ... :|
    :|
    |:

  • رضا
    رضا | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    سایتتون به شدت مشکل داره و بیشتر ریکوئست ها خطا میدن. یه سرور اختصاصی خوب بگیرید و وب مستر باتجربه ای داشته باشید نباید اینطوری بشه.

مطالب پیشنهادی