ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اخراج ها شایعه بوده اند اما حقوق کارمندان سامسونگ افزایش نخواهد داشت

روز گذشته خبر رسید که شرکت کره ای سامسونگ تصمیم دارد ۱۰ هزار نفر از کارمندان دفاتر اصلی اش را اخراج کند. با توجه به فروش نا امید کننده گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

روز گذشته خبر رسید که شرکت کره ای سامسونگ تصمیم دارد ۱۰ هزار نفر از کارمندان دفاتر اصلی اش را اخراج کند. با توجه به فروش نا امید کننده گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، که در ماه مارس سال جاری رونمایی شدند و نتوانستند به آمارهای مورد نظر مدیران کره ای در زمینه فروش دست پیدا کنند، می توان گفت از راه رسیدن چنین خبری، در درجه اول به هیچ عنوان باعث تعجب نبود.

حال اما گفته می شود این مسئله، در حد یک شایعه بوده است. بر اساس خبر جدید منبع کره ای به نام «Yonhap News»، یکی از مدیران سامسونگ گزارش «بلومبرگ» در این زمینه را «احمقانه» خوانده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش منبع کره ای از مدیری که نامی از آن نیز نیاورده و هویت اش را فاش ننموده، خبری از اخراج کارکنان در سامسونگ نخواهد بود و این شرکت صرفا در پی جا به جایی کارمندانش است. این مسئول کره ای البته جزییات بیشتری را در خصوص چگونگی جا به جایی ها و علت این موضوع، در اختیار Yonhap News نگذاشته.

در این میان باید اشاره کرد که اگرچه اینطور به نظر می رسد که خبر اخراج ها حقیقت نداشته اند اما اکنون ادعا می شود که کارمندان این شرکت کره ای با مشکلات جدیدتری دست به گریبان گشته اند. به نظر می رسد تا پایان سال جاری و بر خلاف سال های پیش، کارکنان شرکت سامسونگ هیچگونه افزایشی در حقوق های خود نخواهند داشت و این اتفاق از سال ۲۰۰۹ تا کنون بی سابقه بوده است.

پس از پایان یافتن نیمه اول سال ۲۰۱۵ و ارائه گزارش سامسونگ از عملکرد مالی اش در سه ماهه دوم سال جاری، مشخص شد که این شرکت برای چندمین بار به شکل مکرر، شاهد کاهش درآمدهای خود بوده. درآمدهای سامسونگ (الکترونیکز) در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ از مقطع زمانی مشابه در سال ۲۰۱۴ به میزان ۳۷.۵ درصد کمتر بوده اند و این در حالی است که در سال پیش، از گلکسی اس ۵ نیز به هیچ عنوان استقبال جالبی به عمل نیامد.

جذب بیشتر سود بازار از طرف اپل و همچنین ظهور برندهای چینی موجب شده تا در دو سال اخیر، سامسونگ با کاهش شدید درآمدهایش مواجه گردد و حال باید دید جدیدترین فبلت این شرکت که برخی از امکانات نسل قبلی در آن حذف گشته اند، چگونه به کمک اوضاع ناپایدار و فعلی سامسونگ خواهد شتافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Samipple
    Samipple | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    اخه چقد تعصب

  • JK Shin
    JK Shin | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    برای جناب مستکین آرزوی موفقیت دارم من که دیگه حاضر نیستم بیام مطالب این سایتو بخونم واقعا خیلی سطحی و مبتدی و کورکورانه مطلب میزارن واقعا ارزش تلف کردن وقت رو نداره اگه برای سایتش اپ نداده بود تا الآن هم تحملش نمیکردم

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    عزیزای من اگر آقای مستکین با برند سامسونگ مخالف بودن که الان این خبر رو روی سایت قرار نمی دادن.

    • محمد
      محمد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

      برادر من ایشون زهرهاشونو تو مطلب نویسی میزنن شما کلا پرتی انگار...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی