ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای افزایش فروش تبلت های سرفس از HP و Dell کمک می گیرد

مایکروسافت واقعا می خواهد تبلت های سرفس را به ابزار اصلی مورد استفاده در کسب و کارها بدل کند، حتی اگر برای برای تحقق آن لازم باشد از امکانات رقبای خود کمک بگیرد. کمپانی ساکن ردموند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت واقعا می خواهد تبلت های سرفس را به ابزار اصلی مورد استفاده در کسب و کارها بدل کند، حتی اگر برای برای تحقق آن لازم باشد از امکانات رقبای خود کمک بگیرد.

کمپانی ساکن ردموند برای این منظور قراردادی با HP و Dell به امضا رسانده تا تبلت های سرفس (از جمله نسخه Pro) و لوازم جانبی آنها، در کانال های خرده فروشی این شرکت ها (شامل وب سایت و فروشگاه ها) نیز به فروش برسند.

قرارداد یاد شده از ماه آینده میلادی در آمریکا و کانادا به مرحله اجرا در آمده و از اوایل سال 2016 نیز شاهد گسترش آن به دیگر بازارها خواهیم بود.

قراردادی که بر اساس آن اچ پی و دل قرار است پس از فروش تبلت های مایکروسافت در کنار محصولات مشابه خود، پشتیبانی کامل از هر دو محصول را نیز به شکل یکسانی انجام دهد.

هرچند در ابتدا شنیدن خبر فروش محصولات یک سازنده توسط رقیب عجیب به نظر می رسد، اما پیش از این هم شاهد شکل گرفتن چنین همکاری هایی بودیم، مثل اپل که برای گسترش استفاده از آیپد در مشاغل، به انجام همکاری های مشترک با سیسکو و IBM می پردازد.

چنین همکاری برای هر دو سوی ماجرا سودمند خواهد بود، هم برای مایکروسافت، چرا که می تواند از بین مشتریان شریک خود کاربران جدیدی بیابد که پیشتر شاید هرگز به استفاده از تبلت های ساخت این شرکت (و از طریق آن ویندوز 10) فکر نکرده بودند و شرکا نیز، می تواند با چنین قراردادی بدون صرف هزینه برای طراحی و به تولید رساندن یک محصول تازه، بخشی از سودهای ناشی از فروش و ارائه خدمات آن را به حسابش روانه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • opda511
    opda511 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    من که دو هفته پیش ایمیل دادم ج ندادی در خصوص مشکل در وان نوت دوست عزیز ( هم به شما و هم به دیوان جان ایمیل دادم ولی دریغ از یه جواب)

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    Dell گفته این کار رو از October توی امریکا بعد از چند ماه توی بقیه کشور ها انجام می ده با توجه یه اکتبر و شایعات قبل نشون دهنده اینه که احتمالن کنفرانس مایکروسافت توی این ماه و معرفی سرفیس های جدید به احتمال زیاد درسته / ببین سرفیس چی کار کرده که این شرکت ها هم عاشقش شدن ، یادتونه اولش اصلن موافق نبودن با این کار مایکروسافت ؟؟ / بازم عکس مطلب تغییر کرده ، نسل اول سرفیس رو گذاشتن ، اگر می خواستید خودتون عکس بزارید لااقل می گشتید دنبال سرفیس پرو 3

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    تیتر و متن هم اشتباه داره / dell و hp و تبلت Venue Pro که توی متن ذکر شده متعلق به dell هستش / در ضمن بقیه شرکت ها در اینده اضافه می شن / اینم پیام ویدیویی نادلا و موسس dell
    http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/09/08/new-surface-enterprise-initiative/

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    رقبای خود ؟؟؟ محض اطلاع مایکروسافت و hp با هم شریک تجاری هستن نه رقیب /

مطالب پیشنهادی