ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایب رئیس Meizu رندرهای جدیدی از پرچمدار آتی این شرکت را منتشر کرد

کمپانی Meizu از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون چهار تلفن هوشمند جدید را وارد بازار کرده اما هیچکدام از این محصولات ویژگی منحصربفردی نداشته و در نتیجه نتوانستند در کانون توجه کاربران قرار بگیرند. پیش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

کمپانی Meizu از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون چهار تلفن هوشمند جدید را وارد بازار کرده اما هیچکدام از این محصولات ویژگی منحصربفردی نداشته و در نتیجه نتوانستند در کانون توجه کاربران قرار بگیرند.

پیش بینی می شد که این شرکت تلفن هوشمند Meizu MX5 Pro را تا اواخر امسال معرفی کند اما لی نان نایب رئیس کمپانی مورد بحث این احتمال را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و حتی اظهار نمود که Meizu قصد دارد سری MX Pro را به کلی از سبد محصولات خود حذف نماید.

در آن زمان لی نان مدعی شد که شرکت متبوعش مشغول کار روی یک تلفن همراه پیشرفته جدید است و آنطور که در شایعات آمده بود این موبایل پیش از سه ماهه نخست سال 2016 وارد بازار خواهد شد اما آنطور که منابع آگاه اعلام نموده اند این موبایل تا پایان امسال به بازار عرضه می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود موبایل NIUX که اخیرا اطلاعات و تصاویر زیادی از آن منتشر شده، بنچمارک AnTuTu را پشت سر گذاشته و حتی کد منبع آن نیز فاش شده است.

با در نظر داشتن اینکه موبایل پیشرفته آتی Meizu همان NIUX باشد می توان انتظار داشت که این تلفن هوشمند مجهز به چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی اگزینوس 7420 باشد که البته جزئیات بیشتر در مورد امکانات سخت افزاری آن نیز در آینده منتشر خواهد شد اما در ابتدا بگذارید نگاهی به رندرهای تازه این دستگاه داشته باشیم.

نایب رئیس Meizu دو تصویر بسیار جالب در مورد این محصول را در اکانت Weibo خود منتشر کرده که قسمت های پشت و جلوی این دستگاه مرموز را به تصویر می کشند.

این دو رندر قسمت های جلویی و پشتی دستگاه را تماما نشان نمی دهند با این حال می توان به جزئیات جالبی در مورد آنها پی برد و پیش بینی می شود که تصاویر به همان دستگاه NIUX تعلق داشته باشند.

نکته جالب در مورد این محصول آن است که شکل و شمایل کلی آن آیفون های قبلی را در ذهن تداعی می کند و همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود اپل امروز در نظر دارد نسخه های جدیدی از آیفون را معرفی کند.

از همین رو برخی احتمال می دهند که نایب رئیس Meizu این تصاویر را با قصد و منظور قبلی منتشر کرده و از این کار هدف خاصی را دنبال می کند.

در هر صورت این مقام مطلع که از بنیانگذاران Meizu هم محسوب می شود تایید کرده که پرچمدار آتی این شرکت مجهز به یک نمایشگر 1080p است و جزئیات دیگر آن با اطلاعاتی که از بنچمارک AnTuTu لو رفته بود مطابقت می کند.

جدای از نمایشگر 1080p و چیپست اگزینوس 7420 انتظار می رود که این موبایل مجهز به یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی باشد و 3 یا 4 گیگابایت رم نیز برایش در نظر گرفته شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali
    ali | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    خوب شد این طراحی دو خط افقی رو اچ تی سی و آیفون زدن حالا چینیا تا 10 سال بعدم ولکنش نیستن!

  • ALI-R
    ALI-R | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    تصاویر لورفته از آیفون جدید در ساعاتی مانده به رویداد حاکی ازآن است که جای دوربین عوض شده :|||
    چینیه دیگه!چینی تا کپی نکنه خودش نیست! البته همشون اینجوری نیستن مثل وان پلاس و امثالهم که متاسفانه جزو اقلیتها محسوب میشن

    • محمد
      محمد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

      حالا وان پلاس خیلی قشنگه؟؟؟
      یکی از قاباش شبیه اسفالته والا چه سلیقه ای داری شما.
      این گوشی هم شبیه ایفون هست ولی کپی نیست...
      ملت گیردادن به این وانپلاس اصلا نمیدونن چیه!

      • ALI-R
        ALI-R | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

        خوب این نظر شماست
        اونی که شما میگی قاب اصلیشه خوب برای من اگه جالب نباشه بد هم نیست.تو مدل دوم وان پلاس هم یه قاب هست که از جنس کولار (kevlar) که ازش در ساخت لباسهای ضد گلوله استفاده میشه
        https://goo.gl/8Bfc5Z
        "این گوشی هم شبیه ایفون هست ولی کپی نیست…"
        جااان؟ فک کنم از نظر شما همه گوشی ها کپیه آیفونه،حالا چیه وان پلاس شبیه آیفونه من نمیدونم

  • armin
    armin | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان این بی اطلاعی شمارو نشون میده meizu mx4 زودتر از ایفون 6 معرفی شده و دکمه هومشم واسه پتنت zte بود که بعد شکایت zte تغییر کرد و شبیه به سامسونگ شد الانم لابد میگین از سامسونگ کپی کرده که باید بگم سامسونگ و.میزو با هم همکاری دارن سامسونگ سی پی یو هاش که اختصاصی هست فقط به میزو میده چرا اینقدر کپی کپی میکنید این شرکتا که خودشون با هم مشکلی ندارن کپی هم باشه به نفعه ماست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی