ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 5 سامسونگ همراه با یوسیم ایرانسل عرضه می‌شود

تلفن هوشمند جدید Galaxy Note 5 سامسونگ، به همراه یک سیم کارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه به خریداران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۵

تلفن هوشمند جدید Galaxy Note 5 سامسونگ، به همراه یک سیم کارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه به خریداران عرضه می‌شود. در همین راستا، شرکت ایرانسل بیانیه خبری خود را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین خریداران گلکسی نوت 5 سامسونگ با خرید این تلفن همراه از غرفه‌های ویژه سامسونگ در مراکز تجاری اصلی شهرهای مختلف کشور، یک سیم‌کارت یوسیم ایرانسل هدیه می‌گیرند تا به این ترتیب امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های موبایل برای آنها فراهم باشد.

با فعال سازی این سیم‌کارت و خرید هریک از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، تا یک سال، 20 درصد حجم هر بسته اینترنت خریداری شده، به عنوان ترافیک باندپهن رایگان به مشترک تخصیص داده می‌شود. این ترافیک رایگان، پس از فعال‌سازی بسته اصلی در حساب مشترک منظور خواهد شد.

مشاهده فهرست بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #5*555* و یا مراجعه به نشانی www.irancell.ir/internet امکان‌پذیر است.

ایرانسل و سامسونگ پیشتر نیز در فروردین ماه 94، طی یک همکاری مشترک، اقدام به عرضه موبایل های Galaxy S6 و S6 Edge همراه با سیم‌کارت USIM (سیم‌کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه4G/LTE) کرده بودند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۱۸ شهر و دهستان و ۵۶ مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه 3G و بیش از ۹۰ شهر و دهستان، تحت پوشش خدمات4G/LTE ایرانسل قرار دارند. مشترکان برای اتصال به شبکه 4G/LTE ایرانسل لازم است ضمن استفاده از موبایل با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر داده و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    :/ ایرانسل خیلی نامردی کردی دکل منطقه ما رو برداشتی وقتی بودی 4جی سرعت دانلود تا 15مگ میداد حداقل و همیشه رو LTE بود ولی حالا همش رو E هستش :(

  • amir
    amir | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا ایرانسل با خودش چنچنده؟؟
    رفته زابل 4G اورده هنوز بزی مراکز شهرها مونده

  • amir
    amir | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    4G که باتری میترکونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی