ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از قابلیت گرفتن سلفی های اضطراری در آیفون های جدید رونمایی کرد

اپل دقایقی پیش از دو آیفون جدید رونمایی کرد که هر دو از قابلیت جدید و بسیار جالبی تحت عنوان 3D Touch بهره می برند. قابلیت یادشده مشابه فورس تاچ در اپل واچ بوده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۲۴

اپل دقایقی پیش از دو آیفون جدید رونمایی کرد که هر دو از قابلیت جدید و بسیار جالبی تحت عنوان 3D Touch بهره می برند. قابلیت یادشده مشابه فورس تاچ در اپل واچ بوده و میزان فشار وارده بر صفحه آیفون را تشخیص می دهد و می تواند در صفحه خانه، میان برهایی برای اپلیکیشن ها برایتان به نمایش درآورد.

به عنوان مثال، اگر روی صفحه فشار آورده و انگشتتان را روی آیکن اپلیکیشن اینستاگرام نگه دارید، 3D Touch منوی کوچکی نمایان می کند که با اشاره روی آن می توانید به قسمت مشخصی از اینستاگرام مثل بخش فعالیت های خود وارد شوید. بنابراین نیازی به باز کردن اینستاگرام، جستجو در منوها و یافتن بخش فعالیت ها نخواهید داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

3D Touch همچنین یک منوی میان بر برای اپلیکیشن دوربین آیفون ایجاد می کند که یکی از آیتم های این منو، امکان گرفتن سلفی های سریع و اضطراری را برایتان مهیا خواهد کرد.

بگذارید نگاه دقیق تری به این قابلیت جدید داشته باشیم. با کلیک روی گزینه Take Selfie:

coe2uxxwsaa5kww.jpg-large

دوربین آیفون به سرعت اقدام به گرفتن عکس از شما خواهد کرد. کریگ فدریگی، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزاری اپل امروز روی استیج کنفرانس از این قابلیت با عنوان Emergency Selfie یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pooria ni
    pooria ni | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    سونی امسال ترکوند..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی