ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ipad pro
تکنولوژی

سازنده پیشین Pencil برای آیپد به استایلوس اپل واکنش نشان داد

مدیران شرکت FiftyThree ظاهرا نمی توانند یک روز خوش داشته باشند. اگر خاطرتان باشد چندی پیش فیسبوک بزرگ ترین و بهترین اپ خود را Paper خواند که هم نام با اپ نقاشی  FiftyThree برای آیپد است و حالا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

مدیران شرکت FiftyThree ظاهرا نمی توانند یک روز خوش داشته باشند. اگر خاطرتان باشد چندی پیش فیسبوک بزرگ ترین و بهترین اپ خود را Paper خواند که هم نام با اپ نقاشی  FiftyThree برای آیپد است و حالا نیز اپل استایلوس تازه اش را Pencil نام گذاری کرده که نامش با قلم ارائه شده از سوی این کمپانی برای آیپد یکی است.

کسب و کار این شرکت به میزان زیادی به درآمدهایش از منبع Pencil وابسته است و همین مساله برخی از خبرنگاران را بر آن داشت تا نظر مدیران FiftyThree را در مورد اقدام اخیر اپل برای نام گذاری استایلوس جدیدش جویا شوند و پاسخ همانطور که در ادامه خواهید خواند کاملا دو پهلو است؛ یعنی نه آن را تایید کرده اند و نه در مقام انتقاد برآمده اند.

با دیجیاتو همراه باشید.

هر قلم نیازمند کاغذ است. ما نیز از عرضه Peper جدید برای آیفون و آیپد بسیار خرسندیم چراکه به این ترتیب ذهن های خلاق می توانند موبایل ها و ایده های خود را به سمت و سویی تازه ببرند. ما باور داریم که وارد نمودن داده ها با استفاده از قلم و انگشت مبنای اصلی برای شکل گیری نوع جدیدی از ابزارهای بهره وری را که به تفکر خلاق می انجام، ایجاد نموده است. محصولات ما و اپل این ابزارها را در اختیار طیف وسیع تری از کاربران مان قرار خواهند داد. ما در FiftyThree در مورد آینده این محصولات بسیار هیجان زده هستیم.

ناگفته نماند که این شرکت پیشتر از طرح های خود برای ورود به اکوسیستم آیفون خبر داده بود و نرم افزار آن نیز از استایلوس اپل پشتیبانی می کند. از آن سو، اپل نیز برای جبران این مساله اپلیکیشن Paper این شرکت را روی آیپد پرو قرار داده است، با این همه، FiftyThree تلاشش را خواهد کرد تا جای پای خود را در آیفون نیز محکم نماید.

در همین راستا نیز شرکت مورد بحث اعلام کرده که تخفیفی 10 دلاری را برای استایلوس خود در نظر گرفته و این یعنی علاقمندان می توانند با قیمت پایه 39.95 دلار Pencil را خریداری نمایند که به مراتب از استایلوس 99 دلاری اپل ارزان تر است.

درواقع این شرکت امید دارد که بهترین اپلیکیشن یادداشت برداری و ارزان ترین استایلوس را برای آیپد ارائه نماید و از این طریق یک قدم جلوتر از اپل حرکت کند که البته اهالی کوپرتینو نیز هیچیک از این تلاش ها را جدی نمی گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهران م.
    مهران م. | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    این پنسل به مراتب پیشرفته تر از قلم‌های دیگه هست... تشخیص فشار و زاویه گرفتن توی دست چیز کمی نیست...

  • Majid
    Majid | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    99 دلار باسه قلم خوش انصاف .،!آفرین به سامسونگ که رایگان عرضه میکنه.

    • سوتابایت
      سوتابایت | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

      جدا اس پن رو با پنسل مقایسه می کنی؟! از قلم سرفیس می گفتی باز قابل قبول بود!

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

      منظورت از قلم سامسونگ، همونیه که برعکس بذاریش جا، گیر میکنه و دیگه در نمیاد و میزنه گوشی رو خراب میکنه؟ اون و اصلا عرضه نمیکرد بهتر بود تا رایگان عرضه کنه...

      • حمید
        حمید | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

        خوب شما درست بزارش جا تا گیر نکنه

مطالب پیشنهادی