ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک کیبورد جدیدی را برای آیپد پرو معرفی کرده که نیازی به شارژ کردن ندارد

همزمان با معرفی آیپد پرو در جریان مراسم شب گذشته اپل، کمپانی لاجیتک نیز از یک کیبورد فیزیکی جدید به نام Create برای آن خبر داد که به ادعای این شرکت نیازی به شارژ کردن ندارد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

همزمان با معرفی آیپد پرو در جریان مراسم شب گذشته اپل، کمپانی لاجیتک نیز از یک کیبورد فیزیکی جدید به نام Create برای آن خبر داد که به ادعای این شرکت نیازی به شارژ کردن ندارد.

این کیبورد از طریق پورت هوشمند آیپد پرو به آن متصل می شود و انرژی مورد نیاز خود را از تبلت دریافت می کند و به همین خاطر نیازی به تامین شارژ آن به صورت جداگانه و همچنین جفت کردن دستگاه ها به صورت وایرلس نخواهد بود.

البته این خصوصیات و قابلیت های Create شباهت زیادی به کیبورد رسمی اپل به نام اسمارت کیبورد دارد که می توان از آن به عنوان کاور دستگاه نیز استفاده نمود و قیمتی برابر با 169 دلار دارد.

لاجیتک اظهار داشته که در طراحی این سخت افزار همکاری نزدیکی با اپل داشته تا مطمئن شود که همخوانی کافی را با آیپد پرو دارد. این شرکت به زودی جزئیات بیشتری را در مورد قیمت و تاریخ عرضه کیبورد جدید خود منتشر خواهد کرد که البته انتظار می رود تاریخ عرضه آن همزمان با ارائه آیپد پرو به بازار یعنی ماه نوامبر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramin.khp
    ramin.khp | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    ایجاد محصولی مناسب برای تولید محتوا نیاز به خیلی چیزای بیشتری به جز یه کیبورد سخت افزاری داره....

مطالب پیشنهادی