ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: عروج

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

aa 2

123

چند ماهی می شود، هر کجا که می روید حداقل یک نفر با تلفن همراهی به دست در حال پرتاب یک سری توپ کوچک به سمت یک توپ بزرگ تر است. نام این بازی aa است و اگرچه در نگاه اول بیش از حد احمقانه به نظر می آید اما شدیدا اعتیاد برانگیز خواهد بود. سازندگان این بازی تصمیم گرفته اند تا با ارائه نسخه دوم، یک گام دیگر در تخریب اعصاب و روان شما بردارند. آماده اید؟

aa 2

aa 2

سازنده: General Adaptive Apps Pty Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 12.1 مگابایت زبان:

آقای آلبالو

1234

اگر از بازی های چند نفره و گروهی لذت می برید و می خواهید از تلفن همراه تان در کنار خانواده استفاده کنید (به جای آنکه تنها aa 2 بازی کنید)، آقای آلبالو گزینه ای تازه و مناسب است. در ابتدای کار، آقای آلبالو از شما در مورد سبک سوالات می پرسد و می خواهد بداند چه جور سوالاتی را حاضر هستید جواب دهید. سوالات عمدتا ساده هستند و با جواب های اشتباه شما، آقای آلبالو حرف های جالبی برای گفتن دارد.

آقای آلبالو

آقای آلبالو

سازنده: رادوین قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.8 مگابایت زبان:

Star Wars™: Uprising

unnamed

کم کم به انتهای سال و عرضه ی فیلم جدید استار وارز نزدیک می شویم و همه تحت تاثیر جو پیرامون آن قرار گرفته اند. Star Wars: Uprising بازی دیگری است که براساس دنیای جنگ ستاره ای ساخته شده و شما را در نقش سربازان دو گروه قرار می دهد تا به صورت آنلاین در برابر بازیکنان دیگر به نبرد بپردازید. داستان این عنوان پیش از فیلم پیش رو جریان دارد.

Star Wars™: Uprising

Star Wars™: Uprising

سازنده: Kabam قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 637 مگابایت زبان:

Upward

apps.9630.13510798883898015.a54e06c7-b201-4155-b5b3-bdf3c17bcf93

طرفداران پلتفرم ویندوزفون این هفته یک بازی ساده اما جذاب انحصاری دارند که می تواند ساعت ها سرگرم نگه شان دارد. چند هفته ای از عرضه Upward می گذرد و تاکنون توانسته نظر بسیاری از ویندوزفونی ها را به خود جلب کند. در Upward تنها هدفی که دارید، بالا رفتن در مراحل است. به هیچ وجه نباید موانع از پیشرفت شما جلوگیری کنند.

Upward

Upward

سازنده: Phyron قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 2.22 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۳ مهر ۱۳۹۴

    احمقانه! مرسی دیجیاتو حال کردم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی