ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی که هوآوی هم به اپل تیکه می اندازد؛ چینی ها رنگ صورتی خود را به رخ می کشند

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تا چند هفته دیگر به بازار خواهند آمد؛ این محصولات علاوه بر تمام قابلیت های جدیدی که دارند، نسبت به نسل های قبلی خود از یک فاکتور ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۰

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تا چند هفته دیگر به بازار خواهند آمد؛ این محصولات علاوه بر تمام قابلیت های جدیدی که دارند، نسبت به نسل های قبلی خود از یک فاکتور متمایز کننده در زمینه طراحی نیز بهره می برند.

اپل برای اولین بار رنگ صورتی را به دنیای آیفون ها آورده است و قصد دارد تا موبایل های جدیدش را علاوه بر رنگ های نقره ای، خاکستری فضایی و طلایی، با رنگ صورتی یا Rose gold نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

همین موضوع سبب شده تا هوآوی در حساب کاربری خود در توییتر، موضوعی جالب را به اپل یادآوری نماید. چینی ها با انتشار عکسی از Mate S نوشته اند که «صورتی، از سر تا پا».

Mate S یکی از جدیدترین محصولات هوآوی است که چندی پیش توسط این شرکت معرفی شد. این دستگاه همچون آیفون های جدید به رنگ صورتی مجهز است، اما بر خلاف محصولات اپل تمام بدنه آن صورتی رنگ است.

در واقع چینی ها در توییت خود پنل سفیدی که در جلوی آیفون های جدید قرار دارد را سوژه کرده اند و به اپل یادآوری نموده اند که یک موبایل صورتی واقعی، باید به چه شکل باشد.

اینکه هوآوی رنگ صورتی را دستمایه تیکه انداختن به اپل کرده است، در نوع خود جالب به نظر می رسد؛ Mate S از جمله معدود دستگاه هایی به شمار می رود که نمایشگر آن به تکنولوژی Force Touch مجهز است و می تواند همچون آیفون، نسبت به فشار از خود واکنش نشان دهد. حال اینکه چرا هوآوی به جای پرداختن به این موضوع، رنگ صورتی را سوژه قرار داده، نکته ای است که جواب آن را فقط خود چینی ها می دانند.

در نهایت برای آشنایی بیشتر با Mate S می توانید نگاه نزدیک دیجیاتو به این دستگاه را در حاشیه نمایشگاه IFA مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (80 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    یکی بیاد این هوآوی رو جم کنه خودش این همه تقلید از اپ ل کرده مثلا پشت گوشی که دو تا خط بالا و پایین داره یا عبارت slide to unlock و یا عکس دوربین در گوشه صفحه ...
    بس کنید دیگه اه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی