ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقاضا برای رنگ «رز گلد» آیفون 6S Plus بالاتر از حد انتظار بوده است

پیش سفارش برای آیفون های جدید از شنبه آغاز گشته و اکنون خبرهای جالبی در خصوص این محصولات به گوش می رسند. شاید زمانی که «فیل شیلر»، چهارشنبه گذشته روی صحنه آمد و آیفونی صورتی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

پیش سفارش برای آیفون های جدید از شنبه آغاز گشته و اکنون خبرهای جالبی در خصوص این محصولات به گوش می رسند. شاید زمانی که «فیل شیلر»، چهارشنبه گذشته روی صحنه آمد و آیفونی صورتی رنگ را با عنوان «Rose Gold» معرفی کرد، تصور نمی کردید که چنین رنگی مورد اسقبال کاربران قرار بگیرد اما بر اساس خبرهای رسیده، سفارشات برای آیفون های «رز گلد» بالاتر از حد انتظار بوده و نمونه های بزرگ تر ملقب به آیفون 6S Plus، احتمالا با تاخیر ۳ الی ۴ هفته ای به دست کاربران می رسند.

گفته می شود که اپراتورهای بزرگ ایالات متحده همچون T-Mobile و Verizon زودتر از ۳ یا ۴ هفته آینده نخواهند توانست نمونه های رز گلد پلاس را به کاربران تحویل دهند و در این میان تفاوتی نمی کند که کاربر چه حجمی از حافظه داخلی را نیز درخواست کند. همه اینها در حالیست که سایر رنگ ها، در مقطع زمانی دو الی سه هفته آینده که از پیش مقرر شده بود، به دست خریداران می رسند.

این اوضاع برای آیفون ۶ اس نیز صادق است و در حالی که بیشتر کاربران می توانند در تاریخ ۲۵ سپتامبر، آیفون خود را تحویل بگیرند، خریداران نسخه نمونه رز گلد با حجم ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برای دریافت آیفون خود باید مدت بیشتری را انتظار بکشند.

همچنین خبر رسیده که این رنگ در چین هم با استقبال بسیار مناسبی رو به رو گشته؛ اتفاقی که در ابتدای کار، رخ دادنش اندکی بعید به نظر می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • ناشناس
    ناشناس | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرتون 6 پلاس مشکی چطوره؟

  • ندا
    ندا | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    واقعا براتون متاسفم
    شما بايد ب سليقه ي ديگران احترام بزاريد
    خب خيلي ها هستن كه عاشق رنگ صورتي اند
    رنگش خيلي لوسه ولي ب دل ميشينه

  • ناديا
    ناديا | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    من رز گلدشو خريدم خيلي خيلي هم خوشگله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی