ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید رم ۲ گیگابایتی برای آیفون های جدید در ابزار توسعه اپلیکیشن «اکس کد»

پیش از معرفی آیفون های جدید از سوی اپل، شایعات بسیار زیادی پیرامون میزان رم مورد استفاده در این دستگاه ها شنیده می شد و چنین گمان می رفت که پس از معرفی رسمی، شایعات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

پیش از معرفی آیفون های جدید از سوی اپل، شایعات بسیار زیادی پیرامون میزان رم مورد استفاده در این دستگاه ها شنیده می شد و چنین گمان می رفت که پس از معرفی رسمی، شایعات نیز به پایان رسیده و با حقایق از سوی مدیران اپل رو به رو گردیم اما هیچ کدام از مدیران این شرکت در چهارشنبه ای که گذشت، اشاره ای به اطلاعات دقیق سخت افزاری آیفون ها نکردند.

از طرفی، یکی از مواردی که همواره اپل در مورد مقدار آن مورد انتقاد قرار گرفته، حافظه رم یک گیگابایتی آیفون ها بوده؛ آن هم در زمانه ای که رقبای اندرویدی به چهار گیگابایت رم مجهز شده اند. اکنون خبر های جدیدی منتشر گشته که توسط آنها می توان تا حد زیادی به مجهز شدن آیفون های جدید به چیپ حافظه رم ۲ گیگابایتی استناد کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Xcode یک IDE یا محیط یکپارچه برنامه نویسی برای OS X و iOS است که از سوی خود اپل توسعه یافته. حال تصویری از محیط این نرم افزار توسط یکی از توسعه دهندگان منتشر شده که خبر از حافظه دو گیگابایتی رم در آیفون ۶ اس و البته آیفون ۶ اس پلاس می دهد.

Screen Shot 1394-06-23 at 09.37.02-w600

این مجموعه نرم افزاری همچنین حافظه رم آیفون ۶ را یک گیگابایت دانسته و حافظه رم آیپد پرو را نیز برابر با ۴ گیگابایت می داند. البته در پنجشنبه گذشته خبر داده بودیم که مدیران Adobe در وب سایت خود به شکل ناخواسته میزان رم ۴ گیگابایتی آیپد پرو را فاش نموده بودند.

با توجه به دو برابر شدن مقدار رم آیفون، می توان انتظار داشت تا نمونه های جدید این تلفن هوشمند از مالتی-تسکینگ بسیار روان تری برخوردار باشند؛ از سوی دیگر انتظار می رود که بازی های سنگین هم به شکلی بهتر مورد اجرا قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    پس ۲ هستش
    حدس میزدم که ۲ باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی