ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند A9 از HTC یک میان رده خواهد بود [شایعه]

اکانت توئیتر evleaks@ شب گذشته اقدام به انتشار توئیتی نموده که در آن گفته شده اچ تی سی در حال توسعه یک موبایل میان رده است. تا پیش از این همه منتظر ارائه یک پرچمدار دیگر از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اکانت توئیتر evleaks@ شب گذشته اقدام به انتشار توئیتی نموده که در آن گفته شده اچ تی سی در حال توسعه یک موبایل میان رده است. تا پیش از این همه منتظر ارائه یک پرچمدار دیگر از سوی شرکت تایوانی بودند؛ پرچمداری که قرار بود اوضاع نامناسب HTC را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

از طرف دیگر، اخیرا با شایعاتی مواجه بوده ایم که گفته می شد اچ تی سی، قصد توسعه موبایل جدیدی با کد A9 یا Aero را دارد. حال آقای Evan Blass، باور دارد که این تلفن هوشمند در حد یک میان رده خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گفته های این شخص که پیش از این نیز اطلاعات صحیح بسیاری را منتشر نموده، نمایشگر A9 اندازه ای برابر با ۵ اینچ خواهد بود و به رزولوشن ۱۰۸۰p نیز مجهز شده. ابعاد نمایشگر در کنار این مقدار از پیکسل ها، چگالی ۴۴۱ پیکسل را به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر قلب تپنده این دستگاه هم چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود که کوالکام روز گذشته آن را معرفی کرد. این چیپست، دارای یک پردازنده ۸ هسته ای بوده و همچنین از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۰۵ بهره می برد.

این موبایل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین اصلی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لرزشگر تصویر، و یک سنسور التراپیکسل ۴ مگاپیکسلی نیز در جلوی موبایل هستند.

Will-the-HTC-Aero--One-A9-be-announced-this-year

بر اساس گفته های Evan Blass، تلفن هوشمند مورد نظر فلزی خواهد بود و از سنسور اثر انگشت هم برخوردار است. باتری برابر با ۲۱۵۰ میلی آمپر است و ضخامت آن به ۷ میلی متر می رسد. این شخص همچنین مدعی گشته که اچ تی سی قصد دارد آن را در ۶ رنگ مختلف به بازار عرضه نماید.

انتظار می رود تلفن همراه یاد شده در ماه نوامبر به بازار عرضه گردد. پیش از این، «شر وانگ» مدیر عامل کنونی اچ تی سی به سهام داران اطمینان خاطر داده بود که با عرضه یک موبایل عالی، دوباره به بازار بازخواهند گشت. بر همین اساس انتظار می رفت که تلفن هوشمند A9، موبایلی در حد یک پرچمدار باشد. به احتمال زیاد این اسمارت فون در تاریخ ۲۹ سپتامبر در کنار پوشیدنی های اچ تی سی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • JK Shin
    JK Shin | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

     اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی