ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت ۷ اینچی و ۵۰ دلاری آمازون معرفی شد؛ ۵ عدد بخرید و یک عدد به رایگان ببرید

ظاهراً تبلت های آمازون بنا دارند تا راه کتابخوان های الکترونیک این شرکت را ادامه دهند، زیرا خرده فروشی قدرتمند و آنلاین یاد شده محصولی جدید و ۷ اینچی معرفی نموده که نام بسیار ساده ی «فایر تبلت» ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

ظاهراً تبلت های آمازون بنا دارند تا راه کتابخوان های الکترونیک این شرکت را ادامه دهند، زیرا خرده فروشی قدرتمند و آنلاین یاد شده محصولی جدید و ۷ اینچی معرفی نموده که نام بسیار ساده ی «فایر تبلت» را به خود اختصاص داده و قیمتش نیز تنها ۵۰ دلار است.

البته نکته در اینجاست که آمازون دیوایس مذکور را در بسته های شش تایی نیز به فروش می رساند و شما در ازای این بسته می بایست هزینه ای ۲۵۰ دلاری را متقبل شوید؛ بدین ترتیب با هر ۵ تبلت یک تبلت مجانی خواهید گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هر چند شاید در نگاه اول این موضوع، یعنی شیوه ی فروش از طریق بسته بندی شش عددی، قدری عجیب به نظر برسد ولی احتمال دارد چنین راهکاری مورد استقبال بازارهای آموزشی واقع گردد.

تبلت تازه معرفی شده همانطوری که در ابتدا ذکر گشت نمایشگری ۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل دارد و چیپستی چهار هسته ای (با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز) به همراه یک گیگابایت رم به آن قدرت می بخشد.

از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به حافظه ی داخلی قابل افزایش ۸ گیگابایتی، دوربین های نه چندان قدرتمند پشتی و جلویی، آخرین نسخه ی Fire OS و طول عمر باتری هفت ساعته اشاره کرد.

آمازون می گوید دستاورد تازه اش از آیپد ایر هم با دوام تر خواهد بود و توان پردازشی آن دو برابر گجتی همچون Tab 3 Lite از سامسونگ است.

علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته در بالا شرکت مذکور عرضه ی نسخه ی جدیدی از تبلت فایر ویژه ی کودکان را هم در دستور کار قرار داده که با کاهش قیمتی ۴۹ دلاری نسبت به نمونه ی قبلی، حالا بر چسبی ۱۰۰ دلاری را به خود می بیند، اطرافش را یک قاب محافظ فرا گرفته و پس از خریدش می توان به مدت یک سال و به شکل رایگان به آرشیو غنی ویدئوها و کتاب های مناسب کودکان آمازون دسترسی داشت.

روی تبلت Fire Kids Edition برای والدین ابزارهای ویژه ی نظارتی نیز در نظر گرفته اند تا با آنها مدت زمان و شیوه ی استفاده ی فرزندان شان را مدیریت نمایند.

20150916--Amazon-Fire-Tablets-TV-3.0

به نظر می رسد آمازون بر خلاف سایر تبلت سازان تمایل دارد تنها در رده ی اقتصادی فعالیت کرده و شانس خودش را در این دسته بندی محک بزند. البته کمپانی مورد بحث از فروش سخت افزارهایش هدف اصلی دیگری را دنبال می کند و آنهم چیزی نیست جز فروش محتوای بیشتر به کاربران علاقه مند.

0916-amazon-16-1

0916-amazon-17-1

0916-amazon-18-1

0916-amazon-19-1

0916-amazon-20-1

0916-amazon-21-1

0916-amazon-22-1

0916-amazon-23-1

0916-amazon-24-1

0916-amazon-25-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Sajjad_Jamshidi
    Sajjad_Jamshidi | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    5تا بخر 6تا ببر ، وجداناً تن ماهی ام اینجوری نمی فروشن

  • طرفدار بي طرف...
    طرفدار بي طرف... | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    فك كنم نوعی 1100 پیشرفته باشه :))

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    شده عین تبلیغای ماهواره که دوتا بخر یکی هم مجانی بهت میدیم ۵ تا بخر ۱ هم مجانی ببر باحاله خداییش

  • رحمانی
    رحمانی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان این پنجاه دلاره ریال که نیست تا بیاد ایران میشه پانصد هزار تومن که به صرفه برای ما نیست قضیه ارزونترین تبلت هفت اینچی نکسوس هم همین بود که تو ایران گرونترینشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی