ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی AmazFit از شیائومی معرفی شد [به روز رسانی شد]

هم اکنون شیائومی برترین تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین محسوب می شود و البته به صورت مداوم رشدی بسیار مطلوب را تجربه می کند. این کمپانی سال گذشته موفق شد ۶۰ میلیون اسمارت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۴

هم اکنون شیائومی برترین تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین محسوب می شود و البته به صورت مداوم رشدی بسیار مطلوب را تجربه می کند. این کمپانی سال گذشته موفق شد ۶۰ میلیون اسمارت فون را به فروش برساند و گجت های اسمارت متعدد دیگری را نیز وارد بازار ساخت که اکثریت شان میان کاربران مورد توجه واقع گشتند.

دست بند سلامتی Mi Band هم از جمله دیوایس های محبوبی به حساب می آید که توسط برند چینی مورد بحث ارائه می گردد و تا به امروز شایعات متعددی را در رابطه با نسل دوم آن شنیده ایم.

شیائومی حالا از دستبند تازه ای با نام AmazFit پرده برداشته، که اگر چه به ظاهر فعلا تصور می شود نسخه ی جدید Mi Band نباشد ولی در نوع خود محصولی کاربردی و جالب است که تلاش دارد تنوع گجت های پوشیدنی کمپانی سازنده اش را بیشتر نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که می توانید در تصاویر انتهای مطلب نیز مشاهده کنید، AmazFit از نظر ظاهری کاملاً با Mi Band تفاوت دارد. ماژول اصلی دیوایس که سنسورها در درونش جای گرفته اند به راحتی به بندهای متنوعی متصل می گردد و از آنجایی که جنس بدنه اش از اکسید زیرکونیوم است در مقابل هر شرایط سخت و دشواری از جمله حرارت بسیار بالا مقاومت خواهد داشت.

شیائومی باور دارد که کاربران می توانند از دستاورد تازه اش به عنوان یک دستبند زیبا و همچنین ابزاری برای حفظ سلامتی شان استفاده کنند. گجت مذکور از گواهی IP68 برخوردار بوده و لذا آب و گرد و غبار صدمه ای را به آن وارد نمی آورند.

AmazFit از بلوتوث ۴.۰ LE نیز پشتیبانی کرده و باتری کوچک و ۱۵ میلی آمپر ساعتی اش تا ۱۰ روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت؛ ضمناً دستبند -از طریق بلوتوث- با تلفن هوشمند و یا تبلت کاربر و اپلیکیشن Mi Fit در ارتباط خواهد بود و داده هایی که جمع آوری می نماید را بدین ترتیب به نمایش می گذارد.

آنطور که از عکس های موجود بر می آید برای ابزار سلامت جدید شیائومی دو طراحی وجود دارد که در یکی از آنها ماژول اصلی در میانه ی بند پلاستیکی قرار گرفته و در دیگری بند ها به اطراف ماژول متصل هستند و شکلی ظریف تر و جذاب تر به آن می بخشند و بیش از پیش به یک دستبند زینتی شبیه اش می کنند.

ماژول AmazFit در دو رنگ مشکی و سفید و از اوسط اکتبر در دسترس علاقه مندان خواهد بود و برای خریدش باید هزینه ای معادل ۴۷ دلار را بپردازید.

گفتنی است که هنوز مشخص نیست دستبند یاد شده ادامه دهنده ی راه Mi Band خواهد بود و یا سرآغاز سری جدیدی از محصولات را رقم می زند. همچنین با توجه به بازتاب محدود رسانه ای آن باید قدری منتظر بمانیم تا جزئیات فنی بیشتری در مورد کارایی اش در اختیارمان قرار گیرد.

به روز رسانی: GSMArena جزئیات بیشتری را در مورد AmazFit منتشر کرده است؛ این وبسایت آورده دستبند مذکور در اصل بوسیله کمپانی چینی دیگری به نام Huami به تولید می رسد که مورد حمایت مالی و فنی شیائومی قرار دارد.

گجت هوشمند یاد شده فاقد LED بوده و از ویژگی های اصلی آن می توان به قدم شمار، ثبت کننده فعالیت های ورزشی و وضعیت خواب و ویبره زدن در هنگام دریافت اعلانات و تماس اشاره کرد، ضمناً این دیوایس از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند.

شیائومی کمی قبل تر و طی یکی دو سال گذشته تصمیم می گیرد با شرکت چینی به نام Huaheng Electronic Technology وارد همکاری شود. این کمپانی اندکی بعد و پس از جذب سرمایه از جانب هم میهن خود به Huami تغییر نام می دهد و دستبند سلامتی Mi Band را تولید می کند که در اصل تحت برند شیائومی وارد بازار می گردد و موفق می شود ظرف مدت کوتاهی فروشی فوق العاده را تجربه نماید.

ظاهراً AmazFit نیز حاصل چنین مشارکتی بوده و احتمالاً بازهم عنوان سرمایه گذار اصلی اش (شیائومی) را یدک خواهد کشید.

Xiaomi-Amazfit_1

Xiaomi-Amazfit_2

Xiaomi-Amazfit_3

Xiaomi-Amazfit_4

Xiaomi-Amazfit_5

Xiaomi-Amazfit_6

gsmarena_002

gsmarena_003

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    زیبا و کارآمد و احتمالا با قیمت مناسبی هم قابل تهیه هست...دوسش دارم

مطالب پیشنهادی