ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساتیا نادلا: برای استفاده عموم از هولولنز پنج سال زمان لازم است

مدیرعامل مایکروسافت اخیرا به برنامه بلند مدت شرکت برای توسعه هدست واقعیت افزوده هولولنز اشاره کرد و گفت حداقل تا 5 سال دیگر این محصول به دست مصرف کنندگان نهایی نخواهد رسید. وقتی که از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

مدیرعامل مایکروسافت اخیرا به برنامه بلند مدت شرکت برای توسعه هدست واقعیت افزوده هولولنز اشاره کرد و گفت حداقل تا 5 سال دیگر این محصول به دست مصرف کنندگان نهایی نخواهد رسید.

وقتی که از نادلا در کنفرانس Dreamforce پیرامون بازه ی عرضه هولولنز پرسش شد وی با صراحت تمام اینگونه پاسخ داد: «هولولنز واقعا یک مسیر پنج ساله است.» با این وجود، مایکروسافت پیش از این وعده داده بود ورژنی از آن در سال 2016 در اختیار توسعه دهندگان قرار بگیرد و نادلا بار دیگر نیز این مسئله را تایید نمود.

به یقین، هولولنز هیجان انگیزترین دستگاهی است که مایکروسافت روی آن کار می کند و قادر است تصاویر کامپیوتری را وارد دنیای واقعی کند (که البته به صورت مجازی و تنها از طریق عینک قابل دیدن هستند). بنابراین شما می توانید اتاق خود را به یک دنیای بزرگ ماینکرفت تبدیل کنید و یا با استفاده از آن در دانشگاه آناتومی بدن را با دقت بیشتری تشریح نمایید.

ردموندی ها قصد دارند ویندوز10 را با هولولنز ترکیب کرده و محصولی فراگیر بسازند. البته سیستم عامل این هدست، ویندوز هولوگرافیک نام گرفته است. نادلا می گوید من هر از چند گاهی هدست را روی سرم می گذارم و گشت و گذاری می کنم. بنابراین وی باید کاملا نسبت به کامل نبودن محصول خود در مرحله فعلی آگاه باشد.

مایکروسافت در آوریل امسال هولولنز را به نمایش گذاشت و در حالی که خارق العاده بود اما مشخصا هنوز آماده ی ارائه ی کارکرد نهایی نیست. همه چیز، از روی سر گذاشتن آن تا انجام دموهای کاملا اسکریپت شده بدون کمک ممکن نبود.

وی همچنین از آماده کردن محصول و نیاز کسب و کارها به هولولنز می گوید. از نگاه وی، طراحان، آرشیتکت ها و بسیاری مشاغل دیگر به این وسیله نیازی مبرم پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    یه عمر دارم میگم مایکروسافت فقط استاد دادن وعده هست
    در مورد یه هولولنز که سر و تهش مشخص نیست دیوان خان جامه میدریدن
    به دریدن خودت ادامه تا پنج سال بعد که ازت چیزی باقی نمونه :D

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    این مدسه ها کی باز میشن دعوای این بچه ها رو نبینیم

  • حامد غفوری
    حامد غفوری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی دیره !

    پ.ن: این بچه هه خیلی تلاش میکنه واسه مایکروسافت ! جواب همه رو هم میده :)) دمش گرم انرژی داره

  • R3D
    R3D | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    كار بسيار خوبي ميكنه.اگر وقتي كينكت سال ٢٠٠٩ معرفي شد و در سال ٢٠١٠ عرضه كرد،اگر واقعاً به پروژه ي كينكت وقت ميدادن و زود عرضه نمي كردن،و وقتي پروژه تكميل شد عرضه ميكردن سرنوشتش اينجوري نمي شد،دقيقاً كينكت اكس باكس وان كه سال ٢٠١٤ عرضه شد همون ويژگي هاي كينكت اي كه سال ٢٠٠٩ معرفي كردن رو داشت.پس سر فرصت عرضش كنن.

    • R3D
      R3D | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

      مايكروسافت هم يك شركت نرم افزاريه و توليد سخت افزارهاش محدود و سخت افزار هاي خاصي توليد ميكنه بازار هدف خاص دارن.مقايسش با اپل كه بيشتر بيس سخت افزاري داره اشتباهه و مايكروسافت توان سخت افزاري اپل رو نداره.همون طور كه مقايسه ي مايكروسافت و اپل در نرم افزار اشتباه چون مايكروسافت نرم افزار محوره و توان نرم افزاري اپل مثل مايكروسافت نيست.

  • ali1988
    ali1988 | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    اینم شد مثل کینکت و پروژه مایلو. تو که نمیخوای بدی بیرون چرا کلاه سر مردم میذاری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی