ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 در حال پیشی گرفتن از پرفروش ترین کنسول تاریخ است

پلی استیشن 4 که عرضه شد، سونی با افتخار فروش آن را بسیار بهتر از پلی استیشن 2 اعلام کرد. پلی استیشن 2 در بازه زمانی حضورش در بازار موفق به فروش بیش از 155 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

پلی استیشن 4 که عرضه شد، سونی با افتخار فروش آن را بسیار بهتر از پلی استیشن 2 اعلام کرد. پلی استیشن 2 در بازه زمانی حضورش در بازار موفق به فروش بیش از 155 میلیون واحد شد و پلی استیشن 4 شروعی رقم زد که از پرفروش ترین کنسول بازی تاریخ هم بهتر بود.

امروز، سونی ضمن اعلام کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 در تمامی نقاط آسیا، از فروش فوق العاده موفق سخت افزار هم سخن گفت. گرافی که در بالا می بینید، فروش سه کنسول خانگی اخیر سونی را نشان می دهد. پلی استیشن 2 با رنگ سبز، پلی استیشن 3 با رنگ قرمز و پلی استیشن 4 با رنگ آبی در جدول بالا مشخص شده اند.

در این گراف می توانید میزان فروش هر سه کنسول را در 21 ماه ابتدایی عرضه شان به بازار مشاهده کنید. اگرچه نسل هفتم، سونی با وجود اکس باکس 360 نتوانست موفقیتی کسب کند اما PS4 حالا حتی از PS2 هم بیشتر می فروشد. اگر این روند همینگونه ادامه پیدا کند، پلی استیشن 4 به راحتی می تواند در پایان عمر خود پرفروش ترین کنسول تاریخ لقب گیرد.

به طور کل، حال و روز دنیای بازی های ویدیویی چه در بخش کنسولی و چه در بخش پی سی در سال 2015، حالا بهتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. تحلیلگرانی که سه سال پیش مرثیه ی کنسول گیمینگ را خوانده بودند حالا باید نگاهی به آمار و ارقام بیاندازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سید
    سید | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    اقا بازی خدای جنگ می ارزه به اول و آخر اکس باکس

  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    صدتا کنسول دیگه هم بقیه شرکتا بسازن ولی بازم بازم به گرد پای سونی نمیرسن چون 1- سونی نیستن 2- بازیهای انحصاری سونی کبیر دیوانههههههههه کنندسسسس واقعا برق از سر ادم میپره مثلا خدای جنگ پلی4 یا لست2 رو روی پلی4 ببینی
    اصن سونی همه جوره میخوامت ، همه ی محصولاتتو دوس دارم لامصب یه فکریم به حال جیب ما کن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی