ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو گیگابایت فضای ابری بیشتر، حاصل به روزرسانی جدید اکس باکس 360 خواهد بود

با وجود تمرکز بالای تیم مایکروسافت روی کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، کنسول محبوب سال های نه چندان دور این شرکت همچنان به خوبی پشتیبانی می شود. اخیرا یک به روزرسانی جدید برای این کنسول ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

با وجود تمرکز بالای تیم مایکروسافت روی کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، کنسول محبوب سال های نه چندان دور این شرکت همچنان به خوبی پشتیبانی می شود. اخیرا یک به روزرسانی جدید برای این کنسول نسل هفتمی به انتشار رسیده است و به واسطه آن قابلیت های جدیدی در اختیار کاربران شبکه لایو قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین این قابلیت ها، افزایش فضای ابری برای کاربران خواهد بود. این فضا که با داشتن اشتراک گلد اکس باکس لایو در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت، حال با حجم دو گیگابایتی به فعالیت خود ادامه می دهد. این سرویس برای انتقال فایل های ذخیره سازی بازی های اکس باکس 360 به اکس باکس وان – که با به روزرسانی ماه نوامبر میسر خواهد شد – کاربر دارد.

علاوه بر این ویژگی کلیدی، حال می توان اکس باکس 360 را به شبکه های اینترنت عمومی متصل کرد و از طریق آن ها از خدمات شبکه لایو بهره مند شد. این ویژگی در کنار به روزرسانی سرویس های موسیقی و فیلم، امکانات کم سابقه ای را در اختیار کاربران لایو قرار می دهد.

جالب است بدانید که به واسطه این به روزرسانی می توان به مانند اکس باکس وان فید فعالیت های دیگر گیمرهای شبکه لایو را هم مشاهده کرد و از طریق آن لایک و یا کامنت ارسال کرد. به این مورد فعال کردن کدها به صورت مستقیم از طریق منو پیام ها را هم اضافه کنید تا این به روزرسانی چند صد مگابایتی ارزش زدودن خاک از کنسول نسل هفتمی تان را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sokot
    sokot | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    اینقدر تو فدایی داری در ادب و داشتن تربیت درست

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    آقا یه سوال. بازی MGS:V روی x360 4GB بدون نصب اجرا میشه یا باید نصب کرد؟یه فلش 16 زدم به x360 میتونم رو اون نصب کنم؟یا کلا نمیشه رو مدل 4 گیگ بازی کرد؟

    • علی
      علی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

      نه متاسفانه نمیشه بازی کرد
      واسه ی بازی حتما به هارد درایو نیاز داره.

مطالب پیشنهادی