ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل جدید نینتندو، شکست احتمالی Wii U را پیشبینی کرده بود

در شرایطی که تنها چند روز از معرفی تاتسومی کیمیشیما به عنوان مدیرعامل جدید نینتندو و جانشین ساتورو ایواتا فقید می گذرد، صحبت های او روز به روز برای دوستداران بازی های ویدئویی مهم تر ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در شرایطی که تنها چند روز از معرفی تاتسومی کیمیشیما به عنوان مدیرعامل جدید نینتندو و جانشین ساتورو ایواتا فقید می گذرد، صحبت های او روز به روز برای دوستداران بازی های ویدئویی مهم تر می شود.

طبق گزارشی که به تازگی به انتشار رسیده است، کیمیشیما پیش از عرضه رسمی کنسول خانگی Wii U به سران نینتندو این هشدار را داده بود که شباهت بالای این دستگاه به نسل پیشین خود مشکل ساز خواهد شد. مشکلات Wii U پس از عرضه به هیئت مدیره نینتندو ثابت کرد که کیمیشیما انتخاب مناسبی برای به دست آوردن جایگاه ریاست این شرکت خواهد بود.

البته نباید از یاد برد که ایواتا فقید پیش از درگذشت خود با تمرکز روی عرضه عناوین انحصاری، فروش این کنسول خانگی ناموفق را به 10 میلیون واحد رساند. کیمیشیما افزوده است که انتخاب او برای بازه زمانی یک ساله صورت گرفته و مطمئن نیست که پس از این دوازده ماه چه آینده‌ای در انتظارش خواهد بود.

کیمیشیما تصمیم گرفته است تا سیاست های ایواتا در نینتندو را ادامه دهد و به همین سبب کنفرانس های از پیش ضبط شده «نینتندو دایرکت» در آینده نیز برگزار می شوند. علاوه بر این گفته می شود که کیمیشیما قصد دارد تا روی بخش موبایل نیز تمرکز ویژه ای کند و تا قبل از عرضه رسمی نسل بعد کنسول های نینتندو موسوم به NX، جایگاه شرکت شرقی در دنیای هنر هشتم را ارتقاء بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    اصلا کلا نینتندو تو کنسولا با کنسولش اضافست
    یه جورایی حس وینفون تو سیستم عاملای موبایل رو به ادم میده
    اضافه
    سعی در جذب با قیمت پایین
    بدون بازی

  • علی
    علی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    هیچوقت از Wii U خوشم نیومد !!!
    دوستان میشه منو تاو گروپای تکنولوژی اینوایت کنین؟ @ali2616

مطالب پیشنهادی