ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

همسفر با پسر گلوله ای؛‌ معرفی بازی Bullet Boy

برای دوستداران بازی های تحت مرورگر، Kongregate نام آشنایی است. رقیب دیرینه مینی کلیپ، یکی دو سالی است که روی ساخت بازی های موبایل متمرکز شده و تاکنون عناوین خوش گرافیک و سرگرم کننده ای را تحویل گیمرهای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

برای دوستداران بازی های تحت مرورگر، Kongregate نام آشنایی است. رقیب دیرینه مینی کلیپ، یکی دو سالی است که روی ساخت بازی های موبایل متمرکز شده و تاکنون عناوین خوش گرافیک و سرگرم کننده ای را تحویل گیمرهای مشتاق و سیری ناپذیر داده.

در Bullet Boy همسفر پسرکی از جنس گلوله هستید؛ قهرمانی فرز و سریع  که از طوفانی مهیب می گریزد.

گیم پلی Bullet Boy تقلید مستقیمی است از مراحل جابجایی با بشکه در بازی های Donkey Kong Country، اما با سرعت و موانع بیشتر. هدف در بازی Bullet Boy، جابجایی قهرمان گلوله ای بازی از طریق شلیک او با توپ های جنگی است، در عین این که به جمع آوری آیتم های موجود در مسیر هم توجه داشته باشید.

screen640x640 (1)

اما از آنجایی که یک طوفان مهیب در حال پیشروی است، برای جابجایی پسرک گلوله ای زمان محدودی دارید و باید بسیار سریع باشید؛ خوب نشانه گیری کنید و ابدا با موانع و پرنده های مزاحم برخورد نداشته باشید.

بازی قدرت تمرکز شما را در یک گیم پلی رانر به چالش می کشد، بنابراین هم طرفداران رانر از آن لذت می برند و هم دوستداران بازی های فکری و سرعتی. Bullet Boy از 60 مرحله نسبتا سخت تشکیل شده که به لطف گرافیک رنگارنگ و چشم نوازی بازی برایتان تکراری و حوصله سر بر نخواهد شد.

اگر طالب یک ماجراجویی سرعتی و پر هیجانید، شک نکنید که Bullet Boy می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در این روزها باشد. این بازی به صورت رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید در دسترس است.

Bullet Boy

Bullet Boy

سازنده: Kongregate قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.4 / 46.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahorasalimi84@gmil
    ahorasalimi84@gmil | ۴ مهر ۱۳۹۴

    مسخره

مطالب پیشنهادی