ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Pro 5 از میزو و ارائه اسکرین تایمی برابر با هشت ساعت

شرکت های چینی تکنولوژیک این روزها به سرعت در حال رشد هستند و یکی از برندهای برخواسته از این سرزمین نیز کمپانی Meizu محسوب می شود که بنا دارد به زودی موبایل پرچمدار جدیدی موسوم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

شرکت های چینی تکنولوژیک این روزها به سرعت در حال رشد هستند و یکی از برندهای برخواسته از این سرزمین نیز کمپانی Meizu محسوب می شود که بنا دارد به زودی موبایل پرچمدار جدیدی موسوم به Pro 5 را رونمایی کند.

البته آنها امسال پرچمداری با نام MX 5 را نیز معرفی کردند و در ابتدا گمان می رفت در طول سال دیگر خبری از یک محصول قدرتمند جدید نباشد، ولی ظاهراً میزو می خواهد تنوع بیشتری به دیوایس های تولیدی اش بخشیده و حق انتخاب کاربران را بیشتر نماید.

تا امروز شایعات بسیاری را در مورد Pro 5 شنیده ایم و اکنون نیز جزئیات قابل توجهی از آن به اینترنت راه یافته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Li Nan، معاون ارشد برند میزو، از جمله اشخاصی محسوب می شود که اطلاعات گوناگونی را در مورد اسمارت فون مورد اشاره در بالا در اختیار رسانه ها قرار داده و البته وی به نوعی سعی دارد با بهره گیری از چنین راهکاری حواس ها را بیش از هر زمان دیگری متوجه کمپانی متبوعش نماید.

اینبار و در یک تلاش تازه نیز Nan سعی کرده بگوید در مورد Pro 5 باید انتظار عملکرد بسیار مطلوبی از باتری داشته باشیم. در همین راستا وی دو تصویر از تستی که از باتری موبایل یاد شده گرفته را روی اشتراک Weibo خود قرار داده و مطابق این اسکرین شات ها اسمارت فون تا پیش از اینکه ظرفیت منبع تامین انرژی اش به چهار درصد برسد ۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه تحت استفاده بوده.

عکس دیگری نیز وجود دارد که می گوید پرچمدار بعدی میزو توانسته ظرف ۱۶ ساعتی که ذکر شد اسکرین تایمی برابر با ۸ ساعت را رقم بزند که به باور بسیاری برای یک موبایل اندرویدی که تحت استفاده و فشار مداوم قرار داشته بازه ی زمانی مطلوبی به حساب می آید.

Li Nan در کنار اسکرین شات ها یادآوری کرده که روی دیوایس نسخه ی نهایی رابط کاربری Flyme سوار نبوده و با آماده شدن آن شاید بازهم شاهد بهبود عملکرد باتری باشیم.

در صورتیکه تصاویر به اشتراک گذاشته شده و ادعاهای صورت پذیرفته صحت داشته باشند می توان متصور بود که میزو در پرچمدار بعدی اش به سراغ باتری با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت (احتمالاً ۴۰۰۰ میلی آمپری) رفته تا بتواند چنین کارایی ایده آلی را رقم بزند.

بر اساس دیگر شنیده ها Meizu Pro 5 به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز شده، ۳ الی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و چیپست هشت هسته ای و ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۴۲۰ نیز به آن قدرت می بخشد. در پشتش نیز دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته.

میزو بنا دارد تا در ۲۳ سپتامبر مصادف با اول مهر ماه مراسم ویژه ای را برگزار کرده و در آن از اسمارت فون جدیدش رونمایی به عمل بیاورد، لذا اگر چند روزی صبر پیشه کنیم می توانیم دریابیم که کدامیک از شایعات آمده در بالا صحت داشته اند و کدامیک غیر واقعی بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    وقتی آیفون معرفی شد همه به طراحیش گیر دادن
    اما خب چرا انقد کپی ازش شد ؟ چون آیفون بود و مال اپل بود و خیلی فروخت یا زیبا بود ؟ خودم رو مورد دوم شک دارم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی