ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند LG Class با نمایشگر 5 اینچی و بدنه فلزی رسما معرفی شد

ال جی کار انتشار پوسترهای تبلیغاتی برای یک تلفن هوشمند مرموز را که قرار بود در تاریخ 30 شهریور رونمایی شود چندی پیش آغاز کرد. این شرکت حتی عکسی ناقص از این موبایل را نیز دو روز پیش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۹

ال جی کار انتشار پوسترهای تبلیغاتی برای یک تلفن هوشمند مرموز را که قرار بود در تاریخ 30 شهریور رونمایی شود چندی پیش آغاز کرد. این شرکت حتی عکسی ناقص از این موبایل را نیز دو روز پیش منتشر نمود که تایید می کرد دستگاه مورد بحث قرار است صرفا وارد بازار کره شود.

امروز 30 شهریور است و الجی تلفن هوشمند جدیدیش را معرفی کرده است. این دستگاه که LG Class نام گرفته یک موبایل میان رده به شمار می رود و در نتیجه گمانه زنی های قبلی مبنی بر پیشرفته بودنش را به طور کلی مردود می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی به لیست مشخصات و امکانات این دستگاه داشته باشیم.

این موبایل دارای یک نمایشگر IPS پنج اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل است و علاوه بر این دو گیگابایت رم LPDDR3 در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این تلفن هوشمند مجهز به یک چیپست چهار هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 410 است که سرعت کلاکی معادل با 1.2 گیگاهرتز دارد و از یک پردازنده گرافیکی Adreno 306 بهره می برد.

امکانات تصویر برداری LG Class هم به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری خلاصه می شوند. انرژی مورد نیاز این گجت از طریق یک باتری 2050 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و خود دستگاه هم از نسل چهارم شبکه موبایلی پشتیبانی می کند.

نسخه آبنبات چوبی اندروید از قبل روی LG Class بارگذاری شده و ابعاد دستگاه هم برابر با 142 در 71.8 در 7.4 میلیمتر و وزنش نیز برابر با 147 گرم اعلام گردیده.

لازم به یادآوری است که این دستگاه از فلز ساخته شده و دارای یک نمایشگر 2.5D خمیده است. دکمه های فیزیکی این موبایل در قسمت عقب آن تعبیه گردیده اند که این ویژگی را می توان مشخصه اصلی اغلب دستگاه های ارائه شده از سوی این شرکت کره ای قلمداد نمود.

اسپیکر این موبایل درست مجاور به حسگر دوربین آن است که این مساله اندکی عجیب به نظر می آید. این اسپیکر قادر است خروجی صدایی با قدرت یک وات را تولید کند و آنطور که شرکت سازنده اش مدعی شده «صدایی شفاف» را برای شما به ارمغان می آورد.

این دستگاه همچنین همراه با برخی امکانات نرم افزاری مختص به ال جی ارائه خواهد شد که از آن جمله می توان به قابلیت هایی برای دوربین دستگاه شامل Beauty Shot اشاره کرد.

تلفن هوشمند LG Class از امروز از طریق برخی اپراتورهای کره جنوبی در اختیار کاربران این کشور قرار می گیرد و قیمت تعیین شده برای آن برابر با 340 دلار است.

آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای این محصول شامل مشکی، نقره ای و طلایی می شوند و اگر با خواندن امکانات آن تصمیم تان را برای خریدش گرفته اید باید بگوییم که هنوز عرضه آن در دیگر بازارهای جهانی تایید نشده است.

LG-Class_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • MaKenZi
    MaKenZi | ۱ مهر ۱۳۹۴

    درود

    این که دوستان میگن طراحیش افتضاحه! فکر میکنم فقط برای مبنای جو بیرون‌زدگی متعلقات پشت گوشی هست که اخیرا خیلی راه افتاده! و فقط دلیلش هم صرفا این هست که پشتش بیرون زده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی