ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Omate ساعت هوشمند خود با نام +TrueSense را معرفی کرد

گاهی می توانید در دنیای گجت های پوشیدنی، محصولاتی عجیب را پیدا کنید که اتفاقا دستگاه های بدی هم نیستند. امروز کمپانی Omate از نمونه جدید ساعت هوشمند خود تحت عنوان +TrueSense پرده برداشت. این ساعت البته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

گاهی می توانید در دنیای گجت های پوشیدنی، محصولاتی عجیب را پیدا کنید که اتفاقا دستگاه های بدی هم نیستند. امروز کمپانی Omate از نمونه جدید ساعت هوشمند خود تحت عنوان +TrueSense پرده برداشت. این ساعت البته از اندروید بهره می برد اما همانند سایر ساعت های هوشمند دیگر، خبری از پلتفرم Android Wear نیست بلکه Omate تصمیم گرفته تا نسخه کامل اندروید را در این محصول جای دهد.

در واقع، ساعت هوشمند یاد شده از اندروید ۵.۱ با رابط کاربری اختصاصی این شرکت تحت عنوان OUI 3.0 بهره می برد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول داری یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچ با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است و از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات بهره می برد. باتری آن نیز ۷۰۰ میلی آمپر است که می توان گفت از سایر ساعت های هوشمند، اندازه ای بزرگ تر دارد.

میکروفن، اسپیکر داخلی، بلوتوث و وای-فای به همراه GPS، ژیروسکوپ نیز در این دستگاه قرار گرفته اند. از طرف دیگر، فریم آن فلزیست و یاقوت کبود از نمایشگر آن حفاظت می کند.

+TrueSense همچنین از سنسوری بهره می گیرد که توسط آن، قادر است حرکات و فعالیت های شما را نیز تشخیص دهد. کمپانی یاد شده خبر می دهد که قیمت این محصول برابر با ۱۶۹ دلار خواهد بود.

Omate همچنین یک ساعت هوشمند دیگر با نام TrueSmart-i را نیز توسعه داده که از یک دوربین هم برخودار است اما نمایشگر آن، رزولوشنی پایین تر برابر با ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد و اندروید ۴.۴ موسوم به کیت کت را اجرا می کند.

قیمت TrueSmart-i برابر ۱۴۹ دلار خواهد بود و کاربران می توانند از ۲۲ سپتامبر، ساعت های هوشمند جدید Omate را در وب سایت این شرکت سفارش دهند.

OUI-3.0-TrueSmart-11-w600 OUI-3.0-TrueSmart-16-w600 OUI-3.0-TrueSmart-15-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Foad
    Foad | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    http://8pic.ir/images/7ksoqr9ruq4fykm19ggp.png اینم پنجمارک s6 edge خودم بعد اپدیت oh8

    • Foad
      Foad | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

      اینم بگم توی نسخه oh2 پنجمارکش میشد 48000

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    شبیه تانکه :)
    اینهمه ساعت هوشمند ساخته میشه همشون بدون هدفن واقعا بنظرم

مطالب پیشنهادی