ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آزمون سونی برای نمایش قابلیت های دوربین اکسپریا Z5 [تماشا کنید]

وقتی حرف از به کارگیری پیشرفته ترین دوربین ها در تلفن های هوشمند به میان می آید، سونی از جمله شناخته شده ترین برند هایی است که بی درنگ نامش بر سر زبان می آید. دوربین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

وقتی حرف از به کارگیری پیشرفته ترین دوربین ها در تلفن های هوشمند به میان می آید، سونی از جمله شناخته شده ترین برند هایی است که بی درنگ نامش بر سر زبان می آید.

دوربین و به طور مشخص امکانات تصویری برداری از جمله ویژگی هایی است که این شرکت همواره توجه ویژه ای را در زمان ساخت محصولاتش به آنها معطوف کرده و این موضوع را نیز می توان در فعالیت های بازاریابی این شرکت و بالاخص تیزرهای تبلیغاتی اش به خوبی مشاهده نمود.

اکسپریا Z5 جدیدترین اسمارت فون سونی است که اوایل همین ماه در جریان کنفرانس IFA در برلین آلمان رونمایی شد. حالا این شرکت برای نمایش توانمندی های محصول تازه خود یک تیزر تبلیغاتی جدید را منتشر کرده تا هم قابلیت های آن را مورد ارزیابی قرار دهد و هم اینکه کاربرانش را از توانمندی های این محصول مطلع کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از نخستین مزایای این دوربین که در ویدئو نیز به آن اشاره شده، سرعت و کیفیت قابلیت اتو فوکوس آن است که Maddie Moate (ارائه کننده ویدئو) نیز با در نظر داشتن عکس های خوبی که در حین سواری اش در یک ماشین قدیمی موفق به گرفتن شد، بر آن صحه گذاشت.

در این تیزر همچنین مد موسوم به Touch Capture اکسپریا Z5 نیز مورد توجه قرار گرفته است؛ این قابلیت به کاربران امکان می دهد که نقطه ای از صفحه اصلی را لمس، روی آن فوکوس کرده و عکس دلخواهشان را بگیرند.

از قابلیت Steady Shot سونی نیز در این تیزر سخن به میان آمده که به کاربران پرچمدار تازه این شرکت کمک می کند عکس هایی بدون لرزش و با فوکوس بگیرند.

در این ویدئو همچنین زوم پنج برابری دوربین و مد پانورامیک آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و نشان داده می شود که تصاویر گرفته شده در حین حرکت درون یک بالون چه کیفیتی خواهند داشت. به طور معمول زمانی که از بیشینه زوم یک دوربین استفاده می کنید عکس ها کیفیت بالایی ندارند، اما در رابطه با دوربین اکسپریا زد 5 چنین اتفاقی رخ نمی دهد و عکس ها وضوح خود را حفظ می کنند.

در زمان ضبط این ویدئو یک فستیوال آتش بازی نیز در برلین آلمان در حال برگزاری بود و در نتیجه ارائه کننده تیزر تصمیم گرفت که با استفاده از فرصت به وجود آمده مد fireworks را مورد آزمایش قرار دهد و باید بگوییم که نتیجه کار فوق العاده بود.

برای مشاهده نتیجه کار توصیه می شود که نگاهی به ویدئوی ضبط شده در برلین بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • حامد
    حامد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    لطفا این رو پوشش بدید :
    http://www.xda-developers.com/sony-confirms-z5-4k/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی