ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ Serif TV را معرفی کرد؛ تلویزیونی ضخیم و یادآور دوران گذشته

تلویزیون های جدید روز به روز در حال باریک تر شدن هستند، اما سامسونگ در این میان تصمیم گرفته خلاف جریان شنا کند و با همکاری ۲ طراح فرانسوی تلویزیونی به نام Serif TV ارائه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

تلویزیون های جدید روز به روز در حال باریک تر شدن هستند، اما سامسونگ در این میان تصمیم گرفته خلاف جریان شنا کند و با همکاری ۲ طراح فرانسوی تلویزیونی به نام Serif TV ارائه کرده که طراحی محصولات سالیان گذشته را به ذهن متبادر می کنند، البته به شکلی زیبا و جذاب.

سازنده اعلام کرده طراحی این تلویزیون از شکل حرف I انگلیسی در فونت Serif الهام گرفته شده، شباهتی که برای مشاهده آن باید از زاویه کناری به محصول نگاه کنید. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این طراحان فرانسوی که Ronan و Erwan Bouroullec نام دارند می گویند با ساخت چنین محصولی قصد داشتند تلویزیون را از یک نمایشگر صرف در گوشه اتاق، به بخش مهمی از لوازم منزل تبدیل کرده و حضور با ابهت تری به آن ببخشند.

این محصول در ۳ رنگ سفید، قرمز و آبی و ۳ اندازه مختلف عرضه شده که شامل مدل ۴۰ اینچی UHD، مدل ۳۲ اینچی Full HD و نمونه ۲۴ اینچی با رزولوشن HD می گردد.

samsungserif6

این تلویزیون ها به دلیل بیرون زدگی در بالا و پایین امکان نصب روی دیوار را ندارند و به همین دلیل همراه دو مدل بزرگتر یک پایه نیز ارائه می گردد.

samsung-serif-curtain-mode-1024x628

ریموت کنترل و رابط کاربری دستگاه نیز از دیگر مواردی است که به شکل اختصاصی برای این محصول طراحی شده و حتی پشت دستگاه نیز از توجه طراحان فرانسوی به دور نمانده و پوششی پارچه ای روی درگاه های های متعدد موجود در این قسمت قرار گرفته است.

bungalow5_bouroullec_samsung_serif_television_2

این تلویزیون ها چه زیبا به نظرتان برسند و چه زشت، در هر صورت اینکه سازندگان به زیبایی هم در کنار کارایی محصول اهمیت بدهند و محصولات متفاوتی به بازار عرضه کنند مورد مثبتی به شمار می رود.

گفتنیست عرضه ۳ تلویزیون جدید Serif TV از تاریخ ۲ نوامبر مصادف با ۱۱ آبان و با قیمت هایی در حدود ۷۷۰، ۱۰۰۰ و ۱۸۵۰ دلار آغاز خواهد شد.

در پایان می توانید تصاویر بیشتری از محصول تازه سامسونگ را مشاهده نمایید.

Screen_Shot_2015-09-22_at_11.05.25_AM.0

f285_erb_2015_samsung_serif_ambiance_apt_01_large

samsung-serif-front

3051226-inline-s-6-studio-bourollec-just-designed-the-most-beautiful-tv-ever

samsung-serif-on-bookshelf

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • سیدعلی
    سیدعلی | ۱ مهر ۱۳۹۴

    خاک بر سر خودت !من متاسفم برای خانوادت که تورو انقدر بیتربیت بزرگ کردن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی