ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در حال توسعه G5 با اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور دوربین سفارشی از سونی است

اگرچه تلفن هوشمند G4 از LG اکنون صرفا ۵ ماه سن دارد اما از حالا شایعات مرتبط با نسل بعدی پرچمدار این شرکت موسوم به G5، آغاز شده اند. مدتی پیش نیز خبر رسیده بود که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

اگرچه تلفن هوشمند G4 از LG اکنون صرفا ۵ ماه سن دارد اما از حالا شایعات مرتبط با نسل بعدی پرچمدار این شرکت موسوم به G5، آغاز شده اند. مدتی پیش نیز خبر رسیده بود که کره ای ها تمایل دارند با استفاده از اسکنرهای چشمی، یکی از پیشتازان در این زمینه بوده و به طور کلی از حسگرهای اثر انگشت استفاده نکنند.

در گزارش جدید اما خبر رسیده که LG، قصد دارد G5 را مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ نماید؛ سیستم-بر-چیپی که در آینده نزدیک از راه رسیده و عنوان پرچمدار چیپست های کوالکام را بر دوش خواهد کشید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سازندگان موبایل های هوشمند در سری پرچمداران خود، تلاش می کنند تا همواره برترین سخت افزارها را جای دهند اما LG و G4 را می توان یک استثنا پنداشت؛ شرکت کره ای تصمیم گرفت که از آخرین نسل چیپست های کوالکام بهره نگیرد و در عوض، به سراغ استفاده از اسنپدراگون ۸۰۸ رود که مشخصا به اندازه نمونه ۸۱۰ سریع نبود.

ال جی در سال جاری همچنین تمرکز ویژه ای بر دوربین دستگاه داشت و آن را دارای بهترین دوربین موبایل می دانست. به نظر می رسد که تمرکز این شرکت در پرچمدار بعدی نیز بر همین مسئله خواهد بود. خبر می رسد که در G5، از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد اما این سنسور، با سایر مواردی که در اسمارت فون های دیگر به کار رفته اند تفاوت دارد.

در واقع سونی این سنسور را برای ال جی، سفارشی سازی کرده است. اکنون هم سنسور IMX234 از سونی در LG G4 تصاویر چشم نوازی را به ثبت می رساند و با افزایش پیکسل ها در کنار بهبود عملکرد کلی، می توان انتظار دوربینی قدرتمندتر از همیشه را داشت.

پرچمدار ال جی، احتمالا ۷ ماه دیگر از راه خواهد رسید و تا رونمایی از این تلفن همراه، زمان زیادی باقی مانده. در این مدت سونی و الی جی با همکاری هم، تلاش خواهند کرد تا بار دیگر دوربین تلفن های هوشمند را به استاندارد بالاتری ارتقا دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • mohamad
    mohamad | ۳ آذر ۱۳۹۴

    من g3دارم
    خیییییییلی زود باتری خالی میکنه
    G2بهتره به نظرم
    میدونم الان میگی چون باهاش کلش اف کلن بازی میکنم اینجوری زود باتری خالی میکنه ولی نه g2 باتری بهتری داشت نسبت به g3

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی