ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین بنچمارک از وان پلاس مینی منتشر شد

همانطور که می دانید وان پلاس امسال قصد دارد بر خلاف سال گذشته یک تلفن هوشمند دیگر نیز در کنار پرچمدار جدید خود به بازار عرضه کند، محصولی که در حقیقت یک نسخه کوچکتر از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

همانطور که می دانید وان پلاس امسال قصد دارد بر خلاف سال گذشته یک تلفن هوشمند دیگر نیز در کنار پرچمدار جدید خود به بازار عرضه کند، محصولی که در حقیقت یک نسخه کوچکتر از این پرچمدار به شمار می رود و احتمالاً وان پلاس مینی نام خواهد داشت.

این محصولی است که مدتها شایعه عرضه آن به بازار به گوش می رسد و حالا سرانجام با انتشار رندرها و در پی آن نتیجه بنچمارک AnTuTu، به نظر می رسد سرانجام در حال به حقیقت پیوستن باشد.

منبع انتشار این اسکرین شات کارکنان AnTuTu هستند و به همین دلیل می توان با قطعیت بیشتری گفت که دستگاه موسوم به A2301 که در بنچمارک مشاهده می شود همان OnePlus Mini است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تلفن هوشمند بر اساس اطلاعات بنچمارک از نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد.

چیپست ۲.۲ گیگاهرتزی دستگاه نیز MT6795T مدیاتک خواهد بود که به ۲ گیگابایت حافظه رم و واحد پردازش گرافیکی PowerVR Rogue G6200 مجهز است و پیشتر شاهد استفاده از آن در +HTC One M9 (بررسی دیجیاتو) نیز بوده ایم.

این ویژگی های سخت افزاری در مجموع امتیاز ۵۴۳۱۱ را برای وان پلاس مینی به ارمغان آورده اند و نرم افزار دستگاه نیز نسخه ۵.۱.۱ از اندروید آب نبات چوبی در نظر گرفته شده است.

در پایان می توانید اسکرین شات منتشر شده از بنچمارک وان پلاس مینی را مشاهده نمایید، اما به هر حال باید در نظر داشته باشید فریب دادن این اپلیکیشن چندان سخت نیست و همیشه باید به اطلاعات منتشر شده توسط آن با اندکی دیده تردید نگریست.

AnTuTu-OnePlus-Mini

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی