ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرورگر اپرا برای اندروید بروز شد؛ وبسایت ها را به صفحه خانه اضافه کنید

اپرا به تازگی مرورگر اندرویدی خود را با قابلیت هایی کاربردی بروزرسانی کرده که یکی از مهم ترین آنها، امکان افزودن میانبر از وبسایت های مورد علاقه به صفحه خانه است. برای این کار کافیست روی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اپرا به تازگی مرورگر اندرویدی خود را با قابلیت هایی کاربردی بروزرسانی کرده که یکی از مهم ترین آنها، امکان افزودن میانبر از وبسایت های مورد علاقه به صفحه خانه است. برای این کار کافیست روی علامت + در کنار نوار آدرس مرورگر اشاره کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با استفاده از این قابلیت، مرور صفحات مورد علاقه به کار آسانی تبدیل خواهد شد. به عنوان مثال وبسایت های مبتنی بر HTTPS همچون توئیتر با یک اشاره روی گزینه میان بر، به صورت تمام صفحه، خارج از رابط کاربری اپرا و در شمایل یک اپلیکیشن جداگانه باز خواهند شد.

Opera 2

مضاف بر این، اپرا از این پس می تواند آدرس های وب را از تاریخچه مرورگر موبایل با نسخه دسکتاپ و دیگر دستگاه ها همگام سازی کند. همچنین امکان رفرش کردن صفحات با سوایپ از بالا به پایین هم در نسخه جدید مرورگر اپرا اضافه شده.

مرورگر کروم مدتهاست که چنین قابلیت هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده، اما شکی نیست که کاربران اندروید از ارتقای مرورگر اپرا استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهمان
    مهمان | ۲ مهر ۱۳۹۴

    باو فایرفاکس از چهارسال پیش همچین قابلیتی داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی