ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تلفن های هوشمند لنوو که به دست موتورولا طراحی شده اند در راه هستند

لنوو شرکت موتورولا را در آغاز سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲.۹۱ میلیارد دلار خرید، اما از آن زمان تاکنون هرکدام از این دو شرکت به شکل مستقل عمل می کردند و محصولات خود را به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

لنوو شرکت موتورولا را در آغاز سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲.۹۱ میلیارد دلار خرید، اما از آن زمان تاکنون هرکدام از این دو شرکت به شکل مستقل عمل می کردند و محصولات خود را به شکل جداگانه طراحی کرده و به فروش می رساندند.

از مدتی پیش اما لنوو به این نتیجه رسید که این روش بازدهی مناسبی ندارد و اعلام کرد قصد دارد بخش موبایل سازی خود را با موتورولا ادغام کرده و مدیریت آن را به شرکت تابعه بسپارد.

اکنون خبر می رسد که اولین تلفن هوشمند لنوو که به دست موتورولا طراحی شده در راه است، فبلتی موسوم به Lemon X که به تازگی در تاییدیه های سازمان TENAA مشاهده شده و از خصوصیاتی مثل نمایشگر ۵.۵ اینچی، هدفون های استریو در جلوی دستگاه و حسگر اثر انگشت در پشت بهره می برد.

این تلفن هوشمند بر اساس اطلاعات موجود در تاییدیه ضخامتی ۹.۴ میلی متری دارد، اما به دلیل حاشیه های باریک نمایشگر و بدنه پشتی قوس دار می توان ارگونومی آن را مطلوب پیشبینی کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر خصوصیات محصول نیز که در اسناد از آن با عنوان X3c70 یاد شده لازم است به مواردی مثل دوربین های ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰p و چیپست ۶ هسته ای اشاره کنیم که احتمالا اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود.

از نسخه ارزان قیمت تر نیز در اسناد منتشره با عنوان K51c78 یاد شده است، محصولی که ۸.۷ میلی متر ضخامت دارد و به مواردی مثل پردازنده ۸ هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه رم و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

در مورد دوربین اصلی دستگاه نیز در اسناد عبارت بین ۸ تا ۱۳ مگاپیکسل ذکر شده و جزئیات دیگر شامل حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزایش تا ۳۲ گیگابایت و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهند بود.

این محصول همچنین در ۴ رنگ سفید، نقره ای، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد در حالی که برای نسخه قدرتمند تر در اسناد تنها به رنگ سفید اشاره شده است.

در پایان می توانید تصاویر منتشر شده از این دو محصول جدید لنوو را مشاهده نمایید که دستگاه اول مدل قدرتمند تر موسوم به X3c70 و تصویر دوم نیز مدل ارزان تر یا همان K51c78 است.

Lenovo-X3c70

Lenovo-K51c78

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • بهرام
    بهرام | ۲ مهر ۱۳۹۴

    هواوی الهه ی عذاب کم دردی بود این هم بهش اضافه شد

  • agent13
    agent13 | ۲ مهر ۱۳۹۴

    لنوو پتانسیل این رو داره که دوباره به جایگاه سوم تولید کنندگان اسمارت فون ها برگرده و حتی با کنار زدن سامسونگ اول بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی