ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسماً تائید شد: در نیمه اول ۲۰۱۶ منتظر نخستین لپ تاپ شیائومی باشید

شیائومی از سال ۲۰۱۰ که وارد کسب و کار تلفن های هوشمند شد تا به امروز روندی کاملاً رو به رشد را تجربه نموده. با گذشت ۵ سال این استارتاپ چینی ارزشی معادل ۴۵ میلیارد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

شیائومی از سال ۲۰۱۰ که وارد کسب و کار تلفن های هوشمند شد تا به امروز روندی کاملاً رو به رشد را تجربه نموده. با گذشت ۵ سال این استارتاپ چینی ارزشی معادل ۴۵ میلیارد دلار پیدا کرده و فعلاً چهارمین موبایل ساز مطرح جهان محسوب می شود.

برند مذکور همواره نشان داده می خواهد کسب و کارش را گسترش دهد و وارد عرصه های تازه ای شود و اکنون مطابق گزارشی که از جانب "تایپه تایمز" منتشر شده این شرکت بنا دارد تا موفقیت خودش در عرصه ی طراحی و ساخت اسمارت فون ها را در زمینه ی لپ تاپ ها نیز تکرار کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در گزارش "تایپه تایمز" آمده، روز چهارشنبه ریچارد لی، مدیر کمپانی Inventec، به صورت رسمی تائید کرده که شرکتش عهده دار مسئولیت مونتاژ اولین نوت بوک شیائومی شده است و این محصول در نیمه اول ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

آقای لی اظهار داشته «از آنجایی که شیائومی در زمان حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر تلفن هوشمند دارد، او نسبت به آینده حضور این کمپانی در بازار کامپیوتر های شخصی قابل حمل بسیار خوش بین است.»

وی در ادامه افزوده این اولین همکاری شرکت متبوعش با برند مورد بحث نیست و آنها در گذشته نیز برخی از موبایل های همتای خود را به تولید رسانده اند.

شیائومی در طی سالیان پیشین با تولید اسمارت فون هایی قدرتمند و عرضه شان با قیمت هایی بسیار ارزان توانسته در بازار موبایل به سرعت جریان ساز شده و حواس ها را معطوف خود کند، در مورد مشخصه های لپ تاپ های این برند هنوز حرف خاصی به میان نیامده ولی اگر آنها قادر باشند کماکان فرمول کیفیت در کنار قیمت نازل را حفظ کنند به یقین بازهم شاهد واکنشی مطلوب از جانب عموم کاربران خواهیم بود.

گفتنی است که اگرچه خبر مرتبط به نوت بوک های کمپانی یاد شده روز چهارشنبه رسمیت یافته ولی این اولین باری نیست که درباره شان می شنویم. اندکی قبل بلومبرگ در همین رابطه گمانه زنی را صورت داده بود و در خبری نوشته بود شیائومی می خواهد با تولید لپ تاپ هایی کارا و با کیفیت به نبرد مک بوک های ایر اپل برود.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی جزئیات بیشتری از نوت بوک های مورد بحث در اختیارمان قرار می گیرد و آیا این نوت بوک ها همانند موبایل های شیائومی می توانند از ما دلربائی کنند یا خیر. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید چینی ها در بازار کامپیوترهای شخصی چقدر شانس پیروزی دارند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • حامد
    حامد | ۳ مهر ۱۳۹۴

    چینیا نمودن مارو :@

  • Shayan_Q9
    Shayan_Q9 | ۳ مهر ۱۳۹۴

    پس شاهد لپتاپی در حد مک بوک هستیم! :D

  • Max
    Max | ۲ مهر ۱۳۹۴

    شیاوومی خیلی خوب کار کرده.
    برای سفارش محصولات شیاوومی به آدرس زیر مراجعه کنید
    Iranxioami.avablog.ir

  • مهمانم
    مهمانم | ۲ مهر ۱۳۹۴

    با سیستم عامل لینوکس میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی