ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایلی لوکس با سخت افزاری قدرتمند؛ Signature Touch جدید از Vertu معرفی شد

تلفن های هوشمند Vertu به صورت سنتی محصولاتی لوکس و گرانقیمت محسوب می شوند که تنها افراد ثروتمند از عهده ی خریدشان بر می آیند. موبایل های مذکور تا پیش از این ظاهری خاص داشتند، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۴

تلفن های هوشمند Vertu به صورت سنتی محصولاتی لوکس و گرانقیمت محسوب می شوند که تنها افراد ثروتمند از عهده ی خریدشان بر می آیند. موبایل های مذکور تا پیش از این ظاهری خاص داشتند، بر چسب قیمتی قابل توجه همراهی شان می کرد ولی مشخصه های سخت افزاری شان چندان چنگی به دل نمی زد.

در اواسط ۲۰۱۴ به یکباره اوضاع تغییر کرد و Vertu با اسمارت فونی با عنوان Signature Touch سعی نمود سخت افزاری قوی و به روز را در قالب دیوایسی لوکس در دست مشتریان خود قرار دهد و حالا محصول جدیدشان با عنوان New Signature Touch نیز ادامه ی دهنده همین راه محسوب می شود و آخرین نسل فناوری تلفن های هوشمند را در کنار ظاهری منحصر به فرد عرضه می نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دستاورد جدید کمپانی مورد بحث قدرت خودش را از چپیست اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و در قسمت پشتی آن نیز دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی جای گرفته که می تواند با پردازشگر سیگنال تصویری سفارشی شده اش فیلمبرداری 4K را میسر سازد.

Signature Touch جدید از حافظه ی ۶۴ گیگابایتی برخوردار بوده و باتری ۳۱۶۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده، ضمن اینکه از فناوری های شارژ سریع ۲.۰ و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

روی بدنه ی دیوایس را هم نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p گرفته که توسط نسل پنجم کریستال یاقوت کبود مورد محافظت واقع شده و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و پشتیبانی از LTE نیز از دیگر مشخصه های آن هستند.

Vertu-New-Signature-Touch

همانطور که در بالا خواندید ویژگی های سخت افزاری دستگاهی قدرتمند را روایت می کردند، اما چه چیز به آن ظاهری لوکس می بخشد. در پاسخ باید بگوییم به کارگیری تیتانیوم گرید ۵ و چرم پرداخت شده توسط دست از جمله مواردی هستند که موبایلی شکیل و خاص را به افراد علاقه مند هدیه می دهند.

vertuuu

در پشت Signature Touch جدید دریچه ای کوچک تعبیه شده که در درون آن درگاه نانو سیم و حافظه میکرو SD قرار دارند و البته می توانید سفارش دهید عبارتی دلخواه را برای شما در داخل این دریچه حک کنند.

شرکت Vertu برای کسانی که موبایل مورد بحث را خریداری کنند سرویس های ویژه ای را نیز در نظر گرفته. یکی از این خدمات Vertu Concierge نام دارد که دستیار شخصی و ۲۴ ساعته ای محسوب می شود که در هفت روز هفته و در مواقع ضرورت شما را همراهی خواهد کرد. Vertu Life امکان حضور تان را در برخی از رویدادهای خاص و ویژه در نقاط مختلف جهان میسر می سازد و در نهایت Vertu Certainty که همه ی تماس های دریافتی و ارسالی تان را به حالت رمز نگاری شده در می آورد.

موبایل لوکس New Signature Touch در چهار رنگ و هشت طرح متفاوت از نظر ظاهری در دسترس خواهد بود و ارزان ترین مدل آن از ۹.۹۰۰ دلار آغاز شده و بر حسب سفارشی سازی های مدنظر کاربر می تواند قیمتش به ۲۰.۹۰۰ دلار نیز برسد. گفتنی است که هر سفارش توسط دست و از ابتدا تا انتها به وسیله یک فرد در لندن مونتاژ و بسته بندی می شود، تا محصول بهترین کیفیت و کارایی ممکن را داشته باشد.

Vertu-New-Signature-Touch (1)

Vertu-New-Signature-Touch (2)

Vertu-New-Signature-Touch (3)

Vertu-New-Signature-Touch (4)

Vertu-New-Signature-Touch (5)

Vertu-New-Signature-Touch (6)

Vertu-New-Signature-Touch (7)

Vertu-New-Signature-Touch (8)

Vertu-New-Signature-Touch (9)

Vertu-New-Signature-Touch (10)

Vertu-New-Signature-Touch (11)

Vertu-New-Signature-Touch (12)

Vertu-New-Signature-Touch (13)

Vertu-New-Signature-Touch (14)

Vertu-New-Signature-Touch (15)

Vertu-New-Signature-Touch (16)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mahmood
    mahmood | ۳ مهر ۱۳۹۴

    شششششت :| فقط دوربین جلوش چند مگ بود؟ از ماژول دوربینم چیزی نگفتین.ازیمکه برا اندرویدش آپدیت میاد؟ بعدم اینکه از چه طریقی میشه خریدش؟
    .
    .
    اینجوری نیگا نکنین
    سواله دیگه.پیش میاد :دی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی