ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تست سقوط آیفون های جدید را تماشا کنید

آیفون های جدید بالاخره عرضه شدند و استرالیایی ها اولین افرادی هستند که این دو تلفن همراه را تجربه خواهند کرد. از همین روی، انتظار می رفت که اولین تست سقوط آیفون های جدید را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

آیفون های جدید بالاخره عرضه شدند و استرالیایی ها اولین افرادی هستند که این دو تلفن همراه را تجربه خواهند کرد. از همین روی، انتظار می رفت که اولین تست سقوط آیفون های جدید را از استرالیا ببینیم.

کانال یوتوب Phone Buff به سیدنی سفر کرد تا پس از خرید آیفون های 6S و 6S Plus، اولین بار تست سقوطی منصفانه روی آن ها انجام دهد. دیوید رحیمی، مجری این تست، تلفن ها را سه بار مورد آزمایش قرار می دهد. یک بار از پشت، یک بار از حاشیه و یک بار هم از سمت نمایشگر.

طبیعتا، در مرحله اول، تلفن ها آسیب چندانی نمی بینند و به چند خراش ساده بسنده می شود اما زمین خوردن از سمت نمایشگر، برای هر دو تلفن، چندان خوشایند نخواهد بود. اگر تصمیم به خرید آیفون های جدید گرفته اید، در حفاظت از آن ها بسیار کوشا باشید.

انتظار می رود طی یک الی دو روز آینده آیفون های جدید در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرند و به رسم همیشه، برای خرید آن ها باید مبالغی هنگفت بپردازید. ویدیوی زیر می تواند بررسی کاملا منطقی از میزان مقاومت آیفون های جدید اپل ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • rk.reza
    rk.reza | ۳ مهر ۱۳۹۴

    آیفون فقط بدرد عکاسی تو آیینه میخوره والسلام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی