ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر گزینه رأی گیری را در شبکه اجتماعی خود آزمایش می کند

آیا واقعا چیزی مانده که توئیتر آزمایشش نکرده باشد؟ شبکه اجتماعی یادشده، امروز قابلیت رأی گیری جدیدی را به فید نسخه های دسکتاپ و موبایل خود اضافه کرده که به نظر می رسد متفاوت تر از ابزارهای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

آیا واقعا چیزی مانده که توئیتر آزمایشش نکرده باشد؟ شبکه اجتماعی یادشده، امروز قابلیت رأی گیری جدیدی را به فید نسخه های دسکتاپ و موبایل خود اضافه کرده که به نظر می رسد متفاوت تر از ابزارهای قدیمی برای این کار باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

توئیتر معمولا برای گسترش قابلیت های جدید از Cards استفاده می کند؛ خطوطی از HTML که برای آوردن محتوای چندرسانه ای و دیگر قابلیت ها به پلتفرم شبکه اجتماعی طراحی گردیده. این خطوط برنامه نویسی معمولا دارای یک آدرس اینترنتی هستند که از طریق آن می توان به منبع هر Card دسترسی پیدا کرد.

اما به توئیت مایکل آیزاک، خبرنگار نیویورک تایمز نگاهی بیندازید:

Screenshot-2015-09-24-14.06.53

نبود آدرس اینترنتی و آیتم های مربوط به منبع نشان دهنده بومی بودن این رأی گیری است؛ بدین معنی که مستقیما از درون شبکه اجتماعی ایجاد شده و Card ها یا اپلیکیشن های شخص ثالث در ایجاد آن نقشی نداشته اند. این رأی گیری می تواند نشانه ای از عرضه قابلیت رأی گیری بومی در توئیتر باشد که سپتامبر گذشته خبرهایی از آن به گوش رسید.

یکی از مقامات توئیتر با تأیید این قابلیت جدید اذعان داشت: "ما به دنبال راهی جدید برای رأی گیری از کاربران توئیتر هستیم." وی بیش از این در مورد قابلیت یادشده صحبتی به میان نیاورد.

slack-imgs.com_

هنوز مشخص نیست که قابلیت ایجاد رأی گیری های بومی تا چه زمانی به حساب های کاربری تأیید شده یا برندها محدود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۳ مهر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا هیچ وقت نتونستم بهش علاقمند بشم. رابط کاربری "چغر و بدبدن" ی داره این شبکه اجتماعی ؛ مخصوصا در مقایسه با سایت استانداردی مثل فیسبوک، مثل مقایسه کروم با اینترنت اکسپلورر میمونه !

مطالب پیشنهادی