ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جستجوی صوتی گوگل از حالا با دقتی بیشتر صداها را تشخیص می دهد

برای گفتن "OK Google" در مکان های عمومی به دلیل بهتری نیاز دارید؟ غول موتورهای جستجو به تازگی در بلاگ خود از بهینه سازی و ارتقای جستجوی صوتی در Google Now خبر داده است. گوگل ناو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

برای گفتن "OK Google" در مکان های عمومی به دلیل بهتری نیاز دارید؟ غول موتورهای جستجو به تازگی در بلاگ خود از بهینه سازی و ارتقای جستجوی صوتی در Google Now خبر داده است. گوگل ناو در آخرین نسخه می تواند در مکان های شلوغ و پر سر و صدا، با دقت بیشتری صدای شما را تشخیص داده و آنالیز مورد نیاز برای این کار را در همان لحظه انجام دهد.

این قابلیت به مدد یک محصول نرم افزاری بدست آمده که می تواند آواها را پیش از صحبت کردن فرد با سرعتی بالا پیش بینی کند. مضاف بر این، مدل های شنودی در نسخه جدید از feedback loop برای تمیز دادن حروفی با آوای مشابه از هم استفاده می کند. به عنوان مثال، کلمه museum (میوزیِم) به صورت  / m j u z i @ m/ بخش می شود که تشخیص حرف "j" از "u" در آن کار مشکلی است.

اما با بهره گیری از feedback loop، نرم افزار می تواند کلیه حروف موجود در یک کلمه را در لحظه تشخیص دهد. این قابلیت جدید در گوگل ناو را می توانید همین حالا در نسخه های اندروید و iOS امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Muhammad
    Muhammad | ۳ مهر ۱۳۹۴

    گوگل ناو خیلی پیشرفته تر و بهتر از اون دوتا دستیار صوتیه فقط زیاد تبلیغ نمیکنه واسش چون دوست داره وقتی ب بلوغ کامل رسید بهش افتخار کنه اما اون دوتا از همون اول تبلیغات دیوانه وار رو شروع کردن

    • Farzad2j
      Farzad2j | ۳ مهر ۱۳۹۴

      من اول باورم نمیشد.واقعا پیشرفته شده طوری که من کورتانا رو گذاشتم کنار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی