ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئویی از تلفن هوشمند اندرویدی بلک بری با نام Priv [تماشا کنید]

در ساعات اولیه امروز بلک بری وجود یک تلفن هوشمند اندرویدی به نام Priv را که پیشتر با نام بلک بری ونیز از آن یاد می شد تایید کرد با این همه تا به حال هیچ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

در ساعات اولیه امروز بلک بری وجود یک تلفن هوشمند اندرویدی به نام Priv را که پیشتر با نام بلک بری ونیز از آن یاد می شد تایید کرد با این همه تا به حال هیچ عکسی از این دستگاه از سوی شرکت سازنده اش منتشر نشده بود.

خوشبختانه جان چن مدیر عامل این کمپانی امروز با در دست داشتن این موبایل در یک برنامه تلویزیونی در کانال BNN Canada حضور یافت تا برای نخستین بار، تصویری رسمی از Priv را به مخاطبان نشان دهد.

همانطور که انتظار می رفت این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر بزرگ است که دو طرف آن نیز شکلی خمیده به خود گرفته اند و از این لحاظ می توان آن را به نمایشگر گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس تشبیه نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی منتشر شده، جان چن تایید می کند که دستگاه مورد بحث یک نمایشگر 5.5 اینچی دارد، هرچند حرفی از رزلوشن آن که احتمالا برابر با 1440 در 2560 پیکسل است، به میان نمی آورد.

علاوه بر این، گفته می شود که Priv مجهز به یک چیپست کوالکام (احتمالا اسنپدراگون 808) و کیبورد کشویی QWERTY است. ناگفته نماند که کیبورد این دستگاه درست مانند بلک بری پاسپورت از نوع حساس به تاچ است و به همین دلیل می توانید از آن به عنوان یک تاچ پد نیز استفاده نمایید.

در این بخش توجه شما را به تماشای ویدئوی منتشر شده از این دستگاه جلب می کنیم.

اما کمپانی بلک  بری در اقدامی دیگر یک متن تبلیغاتی را نیز در وال استریت ژورنال منتشر کرد که در آن ذکر شده، فاش شدن نام واقعی این تلفن هوشمند «بهترین معرف برای توجیه این مساله است که چرا محصولات، تکنولوژی و برند بلک بری برای این دنیا اهمیت دارند».

اوایل امروز نیز چان چن در مطلبی که در سایت CNBC منتشر کرده بود، اعلام نمود تلفن هوشمند Priv حاصل همکاری اش با گوگل است و همان امنیت دستگاه های ساخته شده توسط بلک بری را دارد.

این مدیر عالی رتبه همچنین اظهار داشته Priv را از آن جهت عرضه خواهد کرد که کاربران به امنیت محصولات بلک بری، سهولت تایپ کردن با یک کیبورد فیزیکی QWERTY و همچنین امکان استفاده از تمامی اپلیکیشن های اندروید نیاز دارند.

جان چن در حرف های خود اشاره ای به توقف تولید دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 01 نکرد و اگر نگاهی به جملات مطرح شده از سوی او بیاندازید درخواهید یافت که وی در گفته های خود ادامه پشتیبانی از این سیستم عامل و ارائه آپدیت برای آن را تایید می کند.

BlackBerry-runs-ad-in-the-Wall-Street-Journal-to-introduce-the-Priv (1)

BlackBerry-runs-ad-in-the-Wall-Street-Journal-to-introduce-the-Priv

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۵ مهر ۱۳۹۴

    کسی نمیدونه قیمتش چند و کی به بازار ایران میاد ؟ من اولین نفری هستم که میخرمش قیمتشم هر چی باشه مهم نیست

  • ehsan
    ehsan | ۴ مهر ۱۳۹۴

    kodoom video ro bebinim alan???

  • R3D
    R3D | ۴ مهر ۱۳۹۴

    عجب گوشی جالبیه.
    کیبوردش که ترک پد هم هست و میتونید موقع وب گردی و ... باهاش اسکرول کنین یا ... .
    لبه های خمیده.
    از همه مهم تر امنیت فوق العاده بالای بلک بری.
    واقعا تو گوشی های اندرویدی یک تک خاله.

  • حامد
    حامد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    این گوشی دیشب رسما توسط بلک بری معرفی شد من ویدیو معرفی گوشی هم دیدم شما هنوز دارین این ویدیو های قدیمی رو میزارین توقع داشم این خبر و اول داخل دیجیاتو میخوندم .

    • CrackBerry
      CrackBerry | ۴ مهر ۱۳۹۴

      کجا رسما معرفی شده؟
      فقط گفته اسمش لو رفته
      معرفی رسمی هنوز نشده

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۴ مهر ۱۳۹۴

    اوه پسر تلفن های فوق العاده ای امسال دارن عرضه می شن ، هر روز سخت تر از روز قبل برای تصمیم گیری خرید / از اون طرف s6 edge plus با اون حالت منحصر به فرد فوق العاده خودش / از این طرف لومیا های پرچمدار ، اینم از priv یکی از زیباترین و جالب ترین موبایل های حال حاضر ، از اون طرف black berry passport که خیلیییی جالبه

    • Divan Greedy (아이유)
      Divan Greedy (아이유) | ۴ مهر ۱۳۹۴

      هر کدوم هم قابلیت های منحصر به فردی رو دارن وارد می کنن / لومیا با windows hello و کوانتینیوم / بلک بری با کیبورد ها و طراحی های فوق العادشون / سامسونگ با gear VR محصول فوق العاده خوب که دیگه از غول هایی مثل Netflix و Hulu رو هم پشتیبانی می کنه اونم با قیمت ارزون فقط 100 دلاری ، کنفرانس رو دیدم ، عاشقش شدم / کسی می خواد کنفرانس رو ببینه بره لینک زیر ، پیشنهاد می کنم حتمن بیبنید ، مراسم داخل سالن برگزاری اسکار بود، مارک زاکربرگ هم می یاد صحبت می کنه

      • Divan Greedy (아이유)
        Divan Greedy (아이유) | ۴ مهر ۱۳۹۴

        لینک دیدن کنفرانس
        http://www.twitch.tv/oculus/v/17568817

    • CrackBerry
      CrackBerry | ۴ مهر ۱۳۹۴

      دیوان جان واقعا عالی بود امسال،بالاخره برند مورد علاقه منم یه پرچمدار به تمام معنا معرفی کرد،دوربین گوشی های بلک بری فوق العادس به جرات میتونم جزء بهترین هاس،مثل ای او اس هم خیلی رابط ساده ایی داره،فقط مشکلش کمبود برنامه بود که اونم با این گوشی برطرف شد،به امید روزای اوج بلک بری

مطالب پیشنهادی