ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف های تازه سامسونگ برای خریداران پرچمداران کهکشانی

کسب و کار سامسونگ در حوزه تلفن های هوشمند پایداری زیادی نداشته است، با این وجود درآمد این شرکت صرفا به حوزه یاد شده خلاصه نمی گردد و از بخش های زیادی به درون آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کسب و کار سامسونگ در حوزه تلفن های هوشمند پایداری زیادی نداشته است، با این وجود درآمد این شرکت صرفا به حوزه یاد شده خلاصه نمی گردد و از بخش های زیادی به درون آن جریان پیدا می کند؛ به بیان دیگر ثروت این برند کره ای بیش از میزانی است که تصورش را نمایید.

برای نمونه اگر سامسونگ اراده کند، می تواند پرداخت های ماهیانه شما را از طریق تلفن هوشمند تازه تان انجام دهد و باید بگوییم که این شرکت واقعا هم چنین تصمیمی دارد.

به این ترتیب اگر یکی از تلفن های هوشمند گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، اس 6 اج پلاس یا نوت 5 را با استفاده از پلن های فروش اقساطی یا اجاره این شرکت تهیه کنید، سامسونگ تخفیفی را برای شما در نظر می گیرد که تمامی پرداخت های ماهیانه تان تا سال 2016 را شامل خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

برای نمونه اگر آیفون خود را با یک دستگاه تلفن هوشمند گلکسی مبادله کنید، سامسونگ اعتباری به ارزش 100 دلار را برای شما در نظر می گیرد که می توانید با آن تعدادی زیادی از اپلیکیشن های مورد نیازتان را از گوگل پلی خریداری کنید.

اما مدل های قابل قبول آیفون برای مبادله هم عبارتند از آیفون 4 اس، آیفون 5، آیفون 5 اس، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس.

این طرح از دو روز قبل یعنی (25 سپتامبر) آغاز شده و تا هفدهم مهرماه ادامه دارد و دستگاه های دارای برند AT&T نیز امکان شرکت در آن را ندارند. اگر دوست دارید که سامسونگ کلیه خریدهای موبایل گلکسی تازه شما را انجام دهد کافیست که سری به سایت این شرکت بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۶ مهر ۱۳۹۴

    الان بحث آیفون و سامسونگ دیدم یاد تبلیغ نوکیا افتاد که یک مراسم عروسی نشون میداد و خانواد داماد سامسونگی و خانواد عروس آیفونی بودن و نهایت انقدر بحث کردن که تو عروسی کارشون به کتک کاری کشید و گارسونه با گوشی نوکیاش داش فیلم این ملت مخضک می گرفت

  • کامران
    کامران | ۵ مهر ۱۳۹۴

    اپل سال 2007با آیفون، خودش رو ثابت کرد، شرکتی محبوب در زمینه کامپیوتر با آیفون هاش ثابت کرد میتونه بهترین تولید کننده تلفن همراه باشه و این رو تو آیفون هاش مثل سری 4و5 به بهترین شکل نشون داد ولی الان بازار رقابتی شدیدا تو زمینه گوشی بالاست و شرکت ها مثل سامسونگ با سری گلکسی و نوت، سونی با سری زد وهواوی والجی وبسیاری دیگر دارن گوشی های بسیار پیشرفته تر از اپل تولید میکنن و ارزانتر،اما باز این اپل هست بیشترین سود رو داره این طرفدارهای اپل هست که برای گوشی فقط چندین ساعت رو تو صف جلو فروشگاه های اپل می ایستند، درحالی که محصولات اپل درحد برخی پرچمدار های اندرویدی نیست و این برای سامسونگ قابل قبول نیس که مردم اینقدر عاشق اپل باشن ، سامسونگ میخواد به مردم بفهمونه که سال 2007،2010نیست الان بهترین تولید کننده اپل نیست گزینه های خیلی بهتری از آیفون های اپل موجود میباشد فقط کافیه نگاه کنی

  • Ehsan
    Ehsan | ۵ مهر ۱۳۹۴

    اون عزیزایی که میان نظر میزارن میگن سامسونگ بدبخته و داره گدایی میکنه... اینا هیچی حالیشون نیس.همین چند وقت پیش امار فروش تلفن های هوشمند در اومد که معلوم شد سامسونگ با اختلاف زیادی از اپل جلو هست... ولی سامسونگ به اینم قانع نیست.این سیاست های سامسونگ رو هر چقدر احمقانه بدونید فعلا که داره خوب جواب میده :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی