ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پی افزایش درآمد از بخش صنایع نیمه هادی و تولید چیپ های مختلف است

سامسونگ را در درجه اول به عنوان شرکتی می شناسیم که محصولات الکتریکی اش بر بازارهای مختلفی چیره شده اند. این شرکت اما در کنار به فروش رساندن محصولات و گجت های الکتریکی مختلف، تجارت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سامسونگ را در درجه اول به عنوان شرکتی می شناسیم که محصولات الکتریکی اش بر بازارهای مختلفی چیره شده اند. این شرکت اما در کنار به فروش رساندن محصولات و گجت های الکتریکی مختلف، تجارت بزرگ دیگری دارد به نام تولیدات و صنایع نیمه هادی.

کمپانی کره ای مورد بحث در واقع دومین تولید کننده بزرگ چیپ های مختلف در جهان است و در این زمینه پس از اینتل قرار گرفته. حال آقای Kim Gi Nam، یکی از مدیران ارشد بخش نیمه هادی سامسونگ اذعان داشته که قسمت یاد شده باید به شکل گسترده ای رشد کند. آنطور که به نظر می رسد، اکنون مدیران این بخش می خواهند همه مشتریان خود را با یک چشم نگریسته و در یک اولویت قرار دهد.

چنین ایده ای به معنای آن است که اکنون Samsung Electronics نیز برای بخش تولیدات نمیه هادی همین شرکت، به عنوان یک مشتری عادی تلقی خواهد شد و احتمال دارد برند گلکسی گاهی نتواند از ساخته های خودی استفاده نماید. آقای Kim Gi Nam در همین رابطه می گوید:‌ «باور داریم که هنوز جای رشد بسیار زیادی داریم. نباید مشتریان را اولویت بندی نماییم و باید تلاش کنیم فروش خود را به خریداران داخلی یا خارجی بالاتر ببریم.»

همانگونه که مطلع هستید، شرکت کره ای در سال جاری و در خط تولید گلکسی های خود، از پردازنده های اگزینوس که توسط بخش نیمه هادی همین شرکت توسعه یافته و به تولید انبوه رسیده بودند استفاده های زیادی کرد. همچنین لازم به ذکر است که درآمدهای این بخش از سامسونگ نیز نسبت به دوره های پیشین افزایش چشم گیری داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kian
    kian | ۶ مهر ۱۳۹۴

    khli maskharas k khod compani khodesho mahdod kone vaghT mitonan behtar roshd konn khodeshon bayad to olaviat bashan yani chi :(

مطالب پیشنهادی