ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی GoPro‌ از دوربین Hero+ Wi-Fi پرده برداشت؛ محصولی ۱۹۹ دلاری و دارای وای-فای و بلوتوث

ظاهراً کمپانی GoPro تلاش دارد در میان محصولاتش برای هر فرد با هر بودجه ای گزینه ای مناسب وجود داشته باشد. در همین راستا امروز این شرکت از اکشن-کمی تازه با نام GoPro Hero+ Wi-Fi پرده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

ظاهراً کمپانی GoPro تلاش دارد در میان محصولاتش برای هر فرد با هر بودجه ای گزینه ای مناسب وجود داشته باشد. در همین راستا امروز این شرکت از اکشن-کمی تازه با نام GoPro Hero+ Wi-Fi پرده برداشته که در میانه دو مدل دیگر، یعنی Hero+ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار و Hero+ LCD با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار جای می گیرد و قرار است از ۴ اکتبر مصادف با ۱۲مهر راهی بازار گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که از نام دوربین مورد بحث بر می آید از مجهز بودن آن به وای-فای و بلوتوث نباید تعجب کرد و البته این در حالیست که دیوایس بر خلاف مدل گران تر پیش تر اشاره شده فاقد LCD لمسی خواهد بود. قیمت آن نیز مابین نمونه های قبلاً یاد گشته جای گرفته و به یقین با ۱۹۹ دلار آمده تا در فصل تعطیلات برای سازنده اش فروشی مطلوب را رقم بزند.

1449893215837869460

از نظر شکل و شمایل ظاهری Hero+ Wi-Fi دقیقاً مشابه مدل پایه یا همان Hero+ است اما سخت افزار جای گرفته در درون آن به نمونه ی برتر یعنی Hero+ LCD نزدیکی دارد. این گفته بدان معناست که شما با اکشن-کمی با امکان ثبت ویدئوهای ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه مواجه هستید که می تواند تصاویری ۸ مگاپیکسلی گرفته و تا عمق ۴۰ متری نیز در برابر آب مقاومت نماید.

ضمناً دوربین مذکور فاقد قابلیت تهیه ویدئوهای اسلوموشن بوده و برای گرفتن چنین ویدئوهایی می بایست به سراغ Hero 4 که قدری گران تر محسوب می شود بروید.

گفتنی است همانطوری که در بالا نیز آمد جدای از سنسور بهبود یافته، ۷۰ دلار هزینه ی اضافی که برای Hero+ Wi-Fi پرداخت می کنید ویژگی هایی همچون ارتباط از طریق وای-فای و بلوتوث را نیز برای شما فراهم می آورد که با وجودشان می توانید از تلفن هوشمند خود به منظور مشاهده فیلم ها و تصاویری که می گیرید بهره جسته و تنظیمات دوربین را نیز از همین طریق مدیریت نمایید. این قابلیت ها بدون شک در استفاده ی روزمره از دستگاهی که فاقد نمایشگر است بسیار مفید واقع خواهند شد و تجربه ای که از آن به دست می آید را به شدت تحت تاثیر قرار خواهند داد.

1449893215867640468

علاوه بر تفاسیر پیش تر صورت پذیرفته GoPro‌ امروز در قیمت سایر محصولاتش نیز بازنگری صورت داده و مطابق این بازنگری حالا ارزش Hero 4 Session از ۳۹۹.۹۹ دلار به ۲۹۹.۹۹ دلار کاهش یافته. اکشن کم یاد شده بسیار جمع و جور توانمند بوده اما به نظر می رسد عدم مجهز بودنش به LCD سبب گشته تا کاربران کماکان ترجیح بدهند به سراغ Hero 4 Silver بروند که تهیه اش هزینه ای مشابه دارد، هر چند که احتمالاً کاهش صد دلاری امروز شرایط را تغییر خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۶ مهر ۱۳۹۴

    در حال حاضر / در حال تدارکات اولیه برای اولین انباکس داخل یوتیوب / محصول مورد نظر Microsoft kin one با کیفیت 4k / کارم گرفت حتمن go pro می گیرم برای فیلم برداری از نقاط مختلف

    • arash_arya
      arash_arya | ۶ مهر ۱۳۹۴

      موفق باشی فقط این اوایل لینک بذار تو ویدئو های فون آرنا و فون داگ و بوفالوتک و.... تا بازدید هات بیشتر بشه....کمرا رو هم تو ویدئوت تا جایی ک میتونی تکون نده تا کلاس ویدئوت تو حرفه ای ها باشه گو پرو هم نیاز واجبی نیس فقط کمرات کیفیت مطلوبی داشته باشه حالا هر چی باشه ! مثلا ۱۰۲۰ ! فقط حتما باید پایه داشته باشی ! البته فک کنم اینا رو خودت میدونی من پر حرفی کردم ! ؛-)

      • Divan Greedy (아이유)
        Divan Greedy (아이유) | ۶ مهر ۱۳۹۴

        نه دادا دمت گرم بابت نظرات /دوربین لومیا 1520 هستش ، فعلن دارم محیط رو درست می کنم تا فردا برم سراغ پایه

    • بــــی طَـــرَف
      بــــی طَـــرَف | ۶ مهر ۱۳۹۴

      خیلی وقته به فکر بررسی محصول توی یوتیوبم آخه آشنا همه جا دارم که میتونه بهم اون گجت رو برای مدت چن روز در اختیارم بذاره. چه دوربین چه گوشی چه لپتاپ :| ولی محیط خوبی ندارم برای همچین فیلمایی. برای کسی که اولین بارشه میخواد یوتیوبر بشه به نظرتون محیط حرفه ای لازمه؟

  • arash_arya
    arash_arya | ۶ مهر ۱۳۹۴

    ابعادش رو نگفتید ...
    من یک ساله گو پرو دارم و خیلی راضیم از خریدم
    محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردارن در نتیجه عمر بالایی دارن

مطالب پیشنهادی