ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر از تلفن هوشمند Galaxy Mega On سامسونگ

طی روزهای گذشته شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که بر اساس آنها گفته می شد سامسونگ مشغول کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی با نام Galaxy Mega On با شماره مدل SM-G600 است؛ اندکی بعد نیز مشخصه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۳

طی روزهای گذشته شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که بر اساس آنها گفته می شد سامسونگ مشغول کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی با نام Galaxy Mega On با شماره مدل SM-G600 است؛ اندکی بعد نیز مشخصه های فنی این محصول به رسانه ها راه یافتند و سپس چند باری هم حضور آن در پایگاه داده ابزارهای بنچ مارک گیری گوناگون رویت شد.

ضمناً دستگاه مورد اشاره به تازگی موفق به اخذ مجوز سازمان TENAA گشته که این موضوع از نزدیک بودن زمان معارفه رسمی اش حکایت دارد و به یقین کمپانی کره ای به زودی آن را رونمایی خواهد کرد. البته امروز و در کنار همه ی اطلاعاتی که تا به حال کسب کرده ایم اتفاقی تازه رخ داده و شاهد لو رفتن اولین تصاویر از Galaxy Mega On هستیم که به ما فرصت می دهند برای نخستین بار این اسمارت فون را به صورت کامل و دقیق ملاحظه کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که از شواهد بر می آید تلفن هوشمند بعدی سامسونگ دارای حاشیه هایی بسیار جزئی و ناچیز در اطراف نمایشگرش خواهد بود و شکل و شمایل آن نیز تقریباً از سایر دستگاه هایی که برند گلکسی را یدک می کشند پیروی می کند.

مطابق شنیده های پیشین Galaxy Mega On به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD مجهز خواهد بود و قدرت خودش را نیز از چیپست اسنپدراگون ۴۱۲ به همراه یک و نیم گیگابایت حافظه ی رم خواهد گرفت.

در پشت موبایل مذکور هم دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی جای گرفته در حالیکه در قسمت جلویی دوربینی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده. از سایر ویژگی های اصلی آن نیز می توان به حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی، درگاه کارت حافظه ی میکرو SD و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

galaxy-mega-on-tenaa-1-405x540

galaxy-mega-on-tenaa-2-405x540

galaxy-mega-on-tenaa-3-405x540

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • shahin
    shahin | ۹ مهر ۱۳۹۴

    Samsung galaxy c5 ultra mini

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی