ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید مارشمالو از هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

گوگل دقایقی پیش و طی کنفرانس معرفی نکسوس های 5X و 6P، اعلام کرد که اندروید مارشمالو از هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. متأسفانه نسخه جدید، در ابتدا فقط برای تلفن های هوشمند و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۵

گوگل دقایقی پیش و طی کنفرانس معرفی نکسوس های 5X و 6P، اعلام کرد که اندروید مارشمالو از هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. متأسفانه نسخه جدید، در ابتدا فقط برای تلفن های هوشمند و تبلت های سری نکسوس عرضه خواهد شد و صاحبان دیگر دستگاه ها برای تجربه اندروید 6 بایستی تا عرضه رسمی آن منتظر بمانند.

اندروید 6 از لحاظ ظاهری نسبت به نسخه آبنبات چوبی پیشرفت چندانی نداشته، اما در عوض روی بهبود تجربه کاربری و ثبات بیشتر متمرکز بوده است. یکی از امکانات جدید اندروید مارشمالو، یک حالت حفظ باتری به نام Doze است که در صورت عدم تحرک یا استفاده از دستگاه در یک بازه زمانی مشخص، اقدام به خاموش کردن دستگاه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در اندروید مارشمالو نسبت به دادن دسترسی به اپلیکیشن ها نیز تجدید نظر شده است. کاربران در این نسخه از سیستم عامل می توانند بر اطلاعاتی که در اختیار اپلیکیشن ها قرار می گیرد کنترل بیشتری داشته باشند. مارشمالو مشابه سیستم عامل iOS، به شما اجازه می دهد که دسترسی اپلیکیشن ها به مواردی همچون دوربین یا موقعیت جغرافیایی را به صورت جداگانه کنترل نمایید.

شاید یکی از بزرگترین تغییرات مارشمالو قابلیت جدید Now on Tap باشد. به مدد این قابلیت، موتور جستجوی گوگل می تواند از درون اپلیکیشن ها به جستجوی اطلاعات پرداخته و ضمنا با اسکن محتوای به نمایش درآمده روی صفحه، اطلاعاتی از آن را به شما ارائه کند.

هنوز مشخص نیست که قابلیت های یادشده تا چه اندازه در اکوسیستم اندروید گسترش خواهند یافت، اما صاحبان تلفن های هوشمند نکسوس می توانند از تجربه کلیه آنها لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    سلام دست عزیز
    تا جایی که من اطلاع دارم گوشی رو نمیشه دانگرید کرد

    • عرشیا
      عرشیا | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

      اشتباه میکنی عزیزم منابع اطلاعاتی تو عوض کن

  • کامران
    کامران | ۷ مهر ۱۳۹۴

    من هواوی جی 750دارم هنوز رو کیت کت موندم دو راه بیشتر ندارم عوض کردن گوشی یا نصب رام های غیر رسمی ، هواوی با این آپ دیتاش واقعا مزخرفه

مطالب پیشنهادی