ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی از دو تلفن هوشمند One M9+ Aurora و Butterfly 3 پرده برداشت

کمپانی تایوانی اچ تی سی تصمیم گرفت ساعاتی پیش از آغاز مراسم گوگل، رویداد خود را در ژاپن برگزار نماید و برای چند ساعت در مرکز توجه رسانه ها قرار گیرد اما سوال اصلی اینجاست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۳

کمپانی تایوانی اچ تی سی تصمیم گرفت ساعاتی پیش از آغاز مراسم گوگل، رویداد خود را در ژاپن برگزار نماید و برای چند ساعت در مرکز توجه رسانه ها قرار گیرد اما سوال اصلی اینجاست که آیا پس از معرفی شدن نکسوس های جدید گوگل، کسی در مورد نسخه بروز رسانی شده +One M9 سخنی به میان خواهد آورد یا خیر.

نباید فراموش کرد که وان ام ناین پلاس، خود نسخه ای ارتقا یافته از پرچمدار این شرکت موسوم به One M9 بود و اکنون نمونه جدید، صرفا با یک دوربین قدرتمند تر بروز رسانی شده است. در کنار این تلفن همراه، Butterfly 3 نیز معرفی شد که آن نیز اسمارت فون جدیدی نیست.

پیش از این شرکت تایوانی تلفن همراهی با نام J Butterfly را صرافا برای کشور ژاپن معرفی کرده بود که اکنون Butterfly 3، همان موبایل است که به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به دستاوردهای تازه HTC.

کمپانی مورد بحث حدودا ۴ ماه پیش J Butterfly را برای کاربران ژاپنی توسعه داد که از سخت افزاری مناسب استفاده می کرد. نمایشگر این محصول ۵.۲ اینچی و رزولوشن آن 2K بود، چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ در آن به کار گرفته شده و از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۳۰ با ۳ گیگابایت رم بهره می برد.

HTC-J-Butterfly-HTV31 (1)-w600

حافظه داخلی دستگاه نیز ۳۲ گیگابایت و قابلیت افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت کارت حافظه جانبی نیز برای کاربر وجود داشت. باتریButterfly نیز اندازه ای داشت برابر با ۲۷۰۰ میلی آمپر. بخش دوربین این تلفن همراه،‌ جذاب ترین قسمت آن است. دو حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دوربین در بخش پشتی این موبایل قرار گرفته بودند و در قسمت جلو نیز، شاهد استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بودیم.

این موبایل همچنین از گواهی IP57 بهره می برد شامل اسپیکرهای استریو در بخش جلویی شده بود. اکنون همین تلفن همراه، از ژاپن خارج شده و قرار است با نام Butterfly 3 در سایر نقاط جهان به فروش برسد. برای شروع، محصول مورد بحث از بیستم اکتبر در کشور تایوان و با قیمت حدود ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

gsmarena_003-w600

اما برگردیم به سراغ نسخه بروز رسانی شده +One M9؛ همانگونه که گفتیم، این موبایل نیز صرفا در بخش دوربین بروز رسانی شده و اکنون از یک حسگر ۲۱ مگاپیکسلی بهره می برد. البته باید خاطر نشان کرد که نسخه قبلی نیز در بخش دوربین اصلی، دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بود. نکته قابل توجه اما اضافه شدن لرزشگیر تصویر به این سنسور است که می تواند در هنگام ثبت تصاویر و ویدیوها، به شما کمک کند تا اثر خود را بدون هیچگونه لرزشی به ثبت برسانید.

New-HTC-One-M9-with-21-MP-OIS-camera-PDAF-and-laser-AF-w600

+One M9 از روز ۱۵ اکتبر با قیمت ۶۳۰ دلار صرفا در کشور تایوان به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • arsham
    arsham | ۹ مهر ۱۳۹۴

    طراحی های اچ تی سی برای گوشیاش همیشه زیبان
    حتی گوشی پایین رده ای مثل htc wiild fire هم واسه خودش طراحی خاص و ویژه ای داره چیزی که گوشی های سامسونگ ازش بی بهره ان

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۷ مهر ۱۳۹۴

    منم قبول دارم یکم کامنت ها مدریت بشه هر کسی اجازه توهین کنه برهه

  • علی
    علی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    این باترفلای ۳ مثل نسلای قبلی باحال به نظر میرسه اما نمیدونم چرا باترفلایا تو ایران رویت نمیشن!

  • had msh
    had msh | ۷ مهر ۱۳۹۴

    والا اینایی که من میبینم رو برگه عالین ولی در عمل گوشی های HTC جای بحث دارن.

  • علی
    علی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    ما یه انتقاد میکنیم کامنت تایید نمیشه اینا خارو مادر طرفو میشورن تایید میکنید !
    دیجیاتو دم پشتیبانیت گرم !
    ای پی اینارو بلاک کنید دیگه .

    ..............................................................................

    درباره اچ تی سی هم گوشی های خوبی هستن ولی این دوربین جلو رو میاره وسط میزاره خیلی تو چش میاد . یاد شخصیت های تک چشم فیلما میفته ادم یجوریه .
    ایشالا براش بفرشه این سری !!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی