ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند تمام فلزی Honor 5X از هوآوی در راه است

هوآوی یکی از موفق ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ بوده و توانسته جایگاه سوم این صنعت را پس از نام های بزرگی همانند اپل و سامسونگ به خود اختصاص دهد. این شرکت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

هوآوی یکی از موفق ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ بوده و توانسته جایگاه سوم این صنعت را پس از نام های بزرگی همانند اپل و سامسونگ به خود اختصاص دهد.

این شرکت طی ماه های اخیر از دستگاه های بسیار متنوعی پرده برداشته و به سرعت نیز در حال اضافه کردن به گستره ی محصولاتش است و اکنون نیز به نظر می رسد در همین راستا قصد دارد جانشینی را برای موبایل Honor 4X با عنوان Honor 5X آماده نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که اطلاعات Honor 5X به صورت همزمان از طریق پایگاه داده ی AnTuTU و سازمان TENAA به اینترنت راه یافته اند و بدین ترتیب حالا می توانیم در کنار مشاهده ی شکل و شمایل ظاهری محصول از مشخصه های فنی اش نیز آگاه شویم.

از ظواهر امر اینطور بر می آید که بر خلاف نسخه ی پیشین با موبایلی دارای بدنه ی فلزی طرف هستیم، که دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا همگی در سمت راستش واقع شده اند و در بخش پشتی درست پایین دوربین اصلی نیز یک سنسور اثر انگشت جای گرفته.

از مشخصه های فنی مهم تر  Honor 5X هم می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p، سه گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (به همراه فلش LED‌ دوگانه و دو رنگ)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری Emotion UI اشاره کرد.

منابع مختلف حدس می زنند تلفن هوشمند مورد اشاره در بالا با قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار راهی بازار شود و بدین ترتیب بتواند خودش را به عنوان یک میان رده ی مقرون به صرفه و البته توانمند مطرح نماید.

Huawei-Honor-5X-TENAA_1

Huawei-Honor-5X-TENAA_2

Huawei-Honor-5X-TENAA_3

Huawei-Honor-5X-TENAA_4

Huawei-Honor-5X-TENAA_6

 

Huawei-Honor-5X-AnTuTu_1

Huawei-Honor-5X-AnTuTu_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • biochemist
    biochemist | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید . این گوشی چه موقع وارد بازار ایران میشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی