ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 8Zip؛ اپلیکیشن فراگیر ویندوز برای مدیریت فایل های فشرده

اگر فایل های حجیم، بخش بزرگی از حافظه موبایل ویندوزفونی یا رایانه مبتنی بر ویندوز 10 شما را به خود اختصاص داده اند، با اپلیکیشن رایگان امروز می توانید تا حد زیادی آنها را فشرده کنید. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر فایل های حجیم، بخش بزرگی از حافظه موبایل ویندوزفونی یا رایانه مبتنی بر ویندوز 10 شما را به خود اختصاص داده اند، با اپلیکیشن رایگان امروز می توانید تا حد زیادی آنها را فشرده کنید.

اپلیکیشن یونیورسال 8Zip ابزاری است که به غیر از باز کردن فایل های فشرده با فرمت های مختلف، می تواند فایل های حجیم را با فرمت زیپ فشرده و کم حجم نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

وظیفه اصلی 8Zip، ساخت فایل های فشرده با فرمت زیپ و استخراج آنهاست؛ البته امکان باز کردن فرمت های دیگری همچون RAR، 7z، ZipX، ISO، BZIP2، GZIP، TAR، ARJ و CAB را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

به مدد وجود یک مدیا پلیر درون برنامه ای، کلیه محتویات فایل های فشرده با فرمت های JPEG، PNG، BMP، GIF، TIFF، mp3، wma، wav و ... از درون 8Zip به نمایش در می آیند تا برای مشاهده آنها به باز کردن اپلیکیشن های دیگر احتیاجی نداشته باشید.

8_Zip_Lite_Win10

برای ورود سریع تر به اپ، می توانید برای آن در صفحه استارت یک کاشی زنده تعیین کنید. از جمله گزینه های شخصی سازی آن هم می توان به تغییر رنگ تم اشاره نمود.

8Zip از 23 زبان مختلف پشتیبانی به عمل می آورد که خوشبختانه فارسی هم جزء آنهاست. همچنین پشتیبانی از فضاهای ابری دراپ باکس و وان درایو را نیز می توان از امکانات بسیار خوب 8Zip قلمداد کرد.

در نسخه رایگان 8zip تنها می توانید فایل ها را در فرمت زیپ فشرده کنید، اما برای فشرده سازی با فرمت های دیگر و همچنین حذف تبلیغات می بایست اپلیکیشن را با پرداخت 7.99 دلار به نسخه حرفه ای ارتقا دهید.

اگر احساس می کنید که به فشرده سازی فایل ها برای دستیابی به فضای بیشتر احتیاج دارید، بد نیست ابزار 8Zip را برای تسهیل این کار در موبایل های ویندوزفونی یا سیستم عامل ویندوز 10 در اختیار داشته باشید.

8Zip Lite

8Zip Lite

سازنده: Finebits OÜ قیمت: رایگان (نسخه حرفه ای 7.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 و ویندوزفون حجم: 14 / 2.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهرداد خ
    مهرداد خ | ۷ مهر ۱۳۹۴

    شما از pot player استفاده کنی بهتره. برنامه قدرتمندتری نسبت به kmplayer هست. از خوبیاش این که همزمان میتونی دو تا زیر نویس داشته باشی مثلا یکی فارسی یکی انگلیسی.
    برای تغییر فونت هم توی این نرم افزار میتونی کلید f5 رو بزنی به قسمت subtitles بری و بعد قسمت font style رو انتخاب کنی. بقیه موارد دیگه گویا هستند.

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۷ مهر ۱۳۹۴

    همین الان نصب کردم برنامه های یونیورسال خیلی باکیفیت ساخته می شن .......

مطالب پیشنهادی