ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه بنچمارک AnTuTu هم از میان رده بودن HTC One A9 حکایت دارد

از مدتی پیش می دانیم HTC تلفن هوشمند جدیدی به نام One A9 در دست توسعه دارد، محصولی که پیشتر تصور می شد قرار است پرچمدار جدید این شرکت باشد، اما در ادامه شایعاتی منتشر شدند که بر میان رده بودن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۰

از مدتی پیش می دانیم HTC تلفن هوشمند جدیدی به نام One A9 در دست توسعه دارد، محصولی که پیشتر تصور می شد قرار است پرچمدار جدید این شرکت باشد، اما در ادامه شایعاتی منتشر شدند که بر میان رده بودن این تلفن هوشمند دلالت داشتند.

اکنون بنچمارک AnTuTu محصول نیز به اینترنت راه یافته و بر اساس آن، می توان با قطعیت بیشتری گفت که نباید انتظار یک پرچمدار جدید را One A9 داشته باشید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بنچمارک یاد شده و تصاویر جدیدی که اخیراً از این محصول منتشر شده را مشاهده نمایید.

بر اساس این بنچمارک تلفن هوشمند جدید شرکت تایوانی به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ و تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ مجهز است و چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۲۰ برای آن در نظر گفته شده که از واحد پردازش گرافیکی ادرینو ۴۰۵ بهره می برد.

این خصوصیات سخت افزاری در مجموع امتیاز ۴۰۶۹۸ را برای محصول جدید HTC به ارمغان آورده، نتیجه ای که با توجه به آن نمی توان این دستگاه را در دسته پرچمداران به حساب آورد.

از دیگر خصوصیات One A9 نیز می توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه اشاره کرد.

البته کاربرانی که در انتظار یک پرچمدار جدید و جذاب از این شرکت هستند هم فراموش نشده اند و برای آنها HTC O2 در نظر گرفته شده، محصولی که از ویژگی هایی مثل نمایشگر ۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد و انتظار می رود سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

در پایان می توانید بنچمارک و تصاویر جدید منتشر شده از این محصول را مشاهده نمایید، ضمنا توجه داشته باشید بر خلاف شایعات پیشین، One A9 در مراسم امروز HTC رونمایی نخواهد شد و برای مشخص شده زمان عرضه لازم است تا انتشار اطلاعات بیشتر در انتظار بمانیم.

HTC-One-A9-leak_4

HTC-One-A9-leak_5

HTC-One-A9-leak_3

HTC-One-A9-leak_6

HTC-One-A9-leak_7

HTC-One-A9-leak_2

HTC-One-A9-leak_1

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test (1)

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • علی
    علی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    از کاربرای این سایت که اطلاعاتشون بروزه بعیده بگن اچ تی سی از روی آیفون زده چون با یه سرچ کوچولو میفهمن برعکس این موضوع هست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی