ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از فرمان های صوتی آفلاین به اپلیکیشن گوگل برای اندروید اضافه شد

به مدد پشتیبانی اپلیکیشن گوگل از فرمان های صوتی، جستجوی اطلاعات در موبایل های اندرویدی آسان تر از همیشه شده است. اما مشکل اینجاست که تا امروز، تمامی این جستجوها به اتصال اینترنتی احتیاج داشتند. از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰

به مدد پشتیبانی اپلیکیشن گوگل از فرمان های صوتی، جستجوی اطلاعات در موبایل های اندرویدی آسان تر از همیشه شده است. اما مشکل اینجاست که تا امروز، تمامی این جستجوها به اتصال اینترنتی احتیاج داشتند.

از آنجایی که برای اجرای بعضی از این فرمان های صوتی به آنلاین بودن احتیاجی نیست، گوگل تصمیم گرفته که اجرای برخی از آنها را به صورت آفلاین برای کاربران فراهم کند.

به تازگی مشخص شده که غول موتورهای جستجو، پشتیبانی از فرمان های صوتی در حالت آفلاین (حتی زمانی که موبایل در Airplane Mode قرار دارد) را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.  

همانطور که انتظار می رفت، این قابلیت تنها به اعمالی محدود شده که برای انجام به اینترنت احتیاجی نداشته باشند؛ مثل باز کردن اپلیکیشن ها، تنظیم حجم صدا، فعال کردن وای فای، روشن کردن چراغ قوه، بلوتوث و غیره.

One

این قابلیت جدید را می توانید همین حالا امتحان کنید. کافیست Airplane Mode را فعال کرده و به جستجوی هر چیزی بپردازید. در این صورت پیغام “something went wrong” برایتان پدیدار می شود، اما زیر آن گزینه ای تحت عنوان “offline voice tips” را خواهید دید. با اشاره روی آن خواهید دید که در حالت آفلاین صدور کدام فرمان های صوتی برایتان مهیا گردیده.

نکته عجیب اینجاست که چرا امکان صدور این فرمان های آفلاین زودتر از اینها برای کاربران اندروید فراهم نشده بود. در هر صورت، دیر آمدن بهتر از هرگز نیامدن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ehsan
    Ehsan | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خیلی وقته تایپ صوتی فارسی آفلاین اومده دوست عزیز :)

  • pars
    pars | ۷ مهر ۱۳۹۴

    تایپ صوتی آفلاین فارسی بیاد راحت میشیم

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه. امیدوارم با توجه به اینکه قابلیت گفتار به متن فارسی وجود داره، به زودی قابلیت فرمان صوتی آفلاین هم از زبان فارسی هم پشتیبانی کنه.

مطالب پیشنهادی